Bananpandekager :)

Du læser en tråd i debat > kost

Bananpandekager :)
Jeg har tænkt mig at lave bananpandekager om lidt, med ½ banan + et æg, har nemlig læst det på madital og det lyder super godt! :D
- Men skal jeg bare indtaste en halv banan og et æg?
eller skal jeg indtaste det som en opskrift og så veje pandekagerne bagefter??
13 år11. juni 2011 kl. 18:10
re: Bananpandekager :)
Det lyder rigtig lækker :O))

Du skal skrive din opskrift ind med alt hvad du putter i kagen og bagefter indtaster du, hvor meget af kagen du spiser - rigtig god fornøjelse og velbekomme :O))
13 år11. juni 2011 kl. 19:13
De der inde fra morgenmadstråden? :)
Jeg vejede min banan første gang jeg tastede ind, det fungerede fint.. Og så ser jeg bare på antallet af pandekager og antal gram i alt, dividerer dem med hinanden, det fungerer fint for mig, selvom det jo ikke er 100% præcist :)
Men jo, lav det som opskrift ;)
13 år11. juni 2011 kl. 19:16
Jamen, vi siger nu at jeg lagde 51gram æg i og 58gram banan og det så bliver til én mellemstor pandekage & jeg så spiser de hele selv... Så er der ikke rigtig forskel om det er opskrift eller hver for sig, eller?
13 år11. juni 2011 kl. 19:17
Hvis du laver opskriften, kan du jo bruge den igen en anden gang :)
13 år11. juni 2011 kl. 19:22
Ja, men hvad så hvis det er forskellige antal g af banan og æg?, fordi det er jo ikke altid min banan bliver 58g... :P
Ja, jeg er lidt ny til det der med opskrifter...
13 år11. juni 2011 kl. 19:24
De kan varmt anbefales!!
13 år11. juni 2011 kl. 19:59
Hvis jeg var dig ville jeg bare taste banan og æg ind, dvs ikke oprette en opskrift, for som du siger, næste gang tilsætter du måske mere banan eller æg.
Opskriften fra morgenmadstråden indeholder andre ting også, lavede du dem kun af æg og banan?
13 år11. juni 2011 kl. 20:41
Ja, kun banan og æg.
13 år11. juni 2011 kl. 20:58
det skal vel steges i noget fedtstof....det tæller da også...
13 år12. juni 2011 kl. 00:30

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });