Mit indtag af kostfibre har det sidste stykke tid (efter jeg er begyndt på min diæt) steget ret meget, og derfor også mit væskeindtag. Dog er jeg begyndt at opleve hård mave, og jeg tænker det måske har noget med det at gøre.
Ved nogen om der findes en anbefaling hvor højt ens væskeindtag skal være i forhold til indtag af kostfibre. Jeg tænker noget med liter pr. g. kostfibre eller lignende??
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
Ved nogen om der findes en anbefaling hvor højt ens væskeindtag skal være i forhold til indtag af kostfibre. Jeg tænker noget med liter pr. g. kostfibre eller lignende??
Vh. Maria