kost plan

Du læser en tråd i debat > kost

kost plan
hej, er det muligt at få nogen herinde til at lægge en kostplan for mig? det ville jeg gerne hvis det er muligt:)
13 år28. maj 2011 kl. 13:49
re: kost plan
Du skal i hvert fald spise langt mere, hvis du har tastet alt ind.. Du spiser alt for lidt ifølge din dagbog!

Hvis du prøver at gå op under forum -> søg og så "kostplan", kan du finde hvad andre spiser, det kan hjælpe til inspiration :)
Det er jo svært at lave noget, når man intet ved om dig ;)
13 år28. maj 2011 kl. 14:33
Hej.
kan se vi er sammen vægt og højde. Fik en kostplan da jeg var på slankedoktoren for 4 år siden som jeg tabte mig på.(desværre samme vægt jeg er på igen som dengang)

Morgenmad: 2 dl havregryn eller andet kornprodukt
2,5 dl mælk
gerne noget grønt.
Formiddag: Noget grønt gerne grove gnavegrøntsager
1 skive rugbrød eller andet fiberholdigt brød
Frokost: 2 skiver rugbrød med pålæg eller 250gr salat
med noget kød til.
noget grønt alt efter hvad du vælger
(jeg arbejder i køkken så spiste ofte nogle kogte grøntsager og en skive brød og et stykke kød)
Eftermiddag: Grønt eller frugt
fiberholdigt eller groft brød
eller noget yogurt eller hvad du nu kan finde på.
Aften: 170 gr kød, 200-300 gr grønt og 150 gr ris, pasta eller kartofler.

du skal sørge for at få 1,5 liter vand hver dag og spise 6 gange om dagen.
aftenskaffen kan du selv bestemme lidt over.

håber det kan hjælpe dig lidt...

13 år30. maj 2011 kl. 17:35
Haaber du indtager mere end du taster, for du spiser alt for lidt hvis du kun spiser hvad du taster. Det er super farligt paa mange maader.

Her er DDVs "kostplan", som du taber dig med uden sult.
Jeg bruger den selv som ledetraad, ikke slavisk. Spiser for eksempel ikke saa meget ost, eller maelkeprodukter, men kan erstattes med andet proteinholdigt.

:: Morgenmad ::
1 aeg
eller 70g mager ost (max 20+)
eller 25g fed ost (20-45+)
eller 30g diverse morgenmadsprodukter (havregryn etc.)
Dagligt: frugt eller juice, 30g broed

:: Frokost ::
80-120g koed, fisk, fjerkrae
eller 2 aeg
eller 150 mager ost
eller 50g fed ost
Dagligt: 300g groensager, 30g broed

:: Middag ::
120-170g koed, fisk eller fjerkrae
300g groensager

Ellers: Op til 4 stykker frugt.

13 år1. juni 2011 kl. 17:42
jeg spiser også aftens mad, og den vejer jeg ikke. så jeg spiser en del mere end jeg taster ind.
13 år1. juni 2011 kl. 19:38

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });