MUFA mad

Du læser en tråd i debat > kost

MUFA mad
Min mor har gennem sin bogklub bestilt bogen "Spis maven flad" til mig. Med interesse læste jeg den, og nu har jeg så tænkt mig, at jeg skal prøve at leve efter den kostplan som forfatterne har sammensat.

Derfor kunne det være rart at høre nogle meldinger på om nogle af jer har spist efter den metode og om det har virket for jer.

Umiddelbart falder kostplanen mig nemt, jeg elsker fødevarer med monoumættede fedtsyrer og efter at have spist MUFA mad de sidste par dage har jeg oplevet bedre mæthed end når jeg propper mig med kulhydrater.

Kom frit frem, alle MUFA spisere :)
13 år27. maj 2011 kl. 21:34
re: MUFA mad
Hejsa
Jeg har gennem de sidste 4 uger spist efter principperne i "Spis maven flad". Resultat -5 kg. Jeg trives godt med maden, er dejlig mæt, og savner ikke det søde - og maven er svundet.
13 år29. maj 2011 kl. 09:27

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });