Pizza - dagens tip:)

Du læser en tråd i debat > kost

Pizza - dagens tip:)
Min veninde gav mig lige et alletiders tip, som jeg lige synes, at jeg ville dele med jer.
Når I laver pizza, så udskift bunden med fuldkorns tortillas (mexikanske pandekager - fåes bl.a. i Bilka) - de indeholder ca. 115 pr pandekage. Så skal man bare vælge et sundt alternativt til fyldet. Man får fornemmelsen af pizza, hvis lysten til junk skal stilles. Man kan sagtens nøjes med 1 stk og så en skål salat på siden.
Det kan kun anbefaldes:)
13 år24. maj 2011 kl. 15:29
re: Pizza - dagens tip:)
god ide, god ide! jeg linker lige til iform, hvor jeg netop gav mit besyv med på en lettere form for pizza. denne også i en mere kulhydratfattig udgave!
iform.dk
13 år24. maj 2011 kl. 16:14
re: Pizza - dagens tip:)
Ja det har jeg også prøvet det er rigtig godt. Men personligt foretrækker jeg at halvere et pita brød og så få to små mini pizzaer...det giver lidt mere brød-agtig-pzza-bund og det giver eller ikke mange kcal på budgetkontoen :)
13 år24. maj 2011 kl. 17:19

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });