#1 af jw1977 (slettet)
Nogen der har erfaring og resultater med proteinshakes som måltidserstatning ?
Du læser en tråd i debat > kostjw1977 (slettet)
Nogen der har erfaring og resultater med proteinshakes som måltidserstatning ?
Jeg er gået i stå med vægttabet kun 4 kg fra målet og overvejer at bruge proteinshakes som mellemmåltider for at få mindre kalorier og hurtigt vægttab. Men er lidt i tvivl hvordan jeg skal gribe det an.... Overvejer og spise 3 måltider og 3 proteinshakes nogen derude som har erfaring og nogle gode tips ???
13 år21. maj 2011 kl. 21:13
Ablanu
re: Nogen der har erfaring og resultater med proteinshakes som måltidserstatning ?
Jeg ville lade være, hvis jeg var dig.. Jeg har hverken erfaringer eller resultater i den retning, men jeg vil gætte på, at du så ender med at tage på igen, når du holder op med at spise dem som mellemmåltid..
13 år23. maj 2011 kl. 11:52
Uldsokken (slettet)
re: Nogen der har erfaring og resultater med proteinshakes som måltidserstatning ?
Jeg holder med jW...lav istedet om på det du spiser - er kosten måske blevet ensidig, så find ny inspiration...brug chili og kanel, drop brød og andre ting med meget kulhydrat...overrask din krop med hvad den får og den vil belønne dig.
13 år23. maj 2011 kl. 12:23
mickey88 (slettet)
heey.. det er da kanont du næsten har nået dit mål.. jeg kender det alt for godt at kroppen strider imod til sidst.. og jeg prøvede proteinshake fra tyskland som jeg købte over nettet.. jeg drak det 5 gange om dagen 2l delt ud på 5 måltider og til aften spiste jeg 200 g kogte grøntsager.. og i løber af 7 dage havde jeg tabt 3 kg.. så det var en bonuskur for mig men meget kederlig så kan ikke anbefale det men hellee at suplere det med måltider som du nævnte.. men jeg kender en bedre måde at tabe de sidste kile og det er at skære helt ned på kulhydraterne da de er den primære kilde til fedtlagring og energi.. hvis du ikke får særlig mange kulhydrater kan de heller ikke lagres og alt de enesgi vil komme fra dine sidte 4 kg fedtlagring som du vil af med..:)
13 år5. juni 2011 kl. 00:01
Pupetta (slettet)
re: Nogen der har erfaring og resultater med proteinshakes som måltidserstatning ? du
Hvis du vil bruge shakes saa ville jeg hellere bruge Nupo, en portion der daekker protein, fedt, kulhydrat og mineraler, vitaminer, i stedet for kun protein. Der er ca. 100 kcal i en portion og det maetter godt. Jeg bruger det ofteselv til mellemmaaltid.
Man tager jo ikke paa naar man holder op, saa laenge man kun indtager de kcal man har brug for for at holde vaegten stabil!
Man tager jo ikke paa naar man holder op, saa laenge man kun indtager de kcal man har brug for for at holde vaegten stabil!
13 år8. juni 2011 kl. 08:32