JuiceMania.

Du læser en tråd i debat > kost

JuiceMania.
Heeej (:

- I dag gik jeg lige forbi et sted, hvor jeg plejer at købe juice fra, hvor de selv laver dem med frugt, hvor efter de så blander dem....
- Men jeg har ikke kunnet finde kalorierne i sådan en juice, i fx. Very Berry eller Bananarama, hvis I ved hvad det der...
Er der nogle af jer, som har en hjemmeside, hvor man kan se kcalindholdet, som i Baresso?
& hvor godt er sådan en juice egentlig?
13 år16. maj 2011 kl. 17:04
re: JuiceMania.
Jeg ved ikke hvor du kan finde kcal indholdet.
En gang imellem skader det selvf'lgelig ikke, men det er generelt markant bedre at spise din frugt i stedet for at drikke den. Du faar en meget bedre maethedsfornemmelse for kalorierne og du faar alle fibrene med.
13 år16. maj 2011 kl. 17:53
re: JuiceMania.
Jeg har lagt mærke til at de bruger meget sirup i disse juicer.. Du kan evt. prøve at spørge dem om de vil lave den uden sirup, for så har den vel ca. samme kcal som en hjemmelavet smoothie.
13 år17. maj 2011 kl. 11:24

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });