Fisk!!

Du læser en tråd i debat > kost

Fisk!!
Hej herinde.
Er der andre end mig der ar problemer med at få det fisk de skal om ugen????
Sikkert. Jeg har for at hjælpe mig selv, da jeg er meget glad for fisk, tilmeldt mig et abonnement hos skagenfood. Jeg får leveret en pakke hver 14 dag med fisk udbenet og klar til brug. De lover ingen ben og en opskrift er med i kassen plus der kan hentes andre på deres hjemmeside. Jeg syns det er et fantastisk koncept, da jeg er sikker på ikke at ende op med laks hver gang og min mand ikke siger ej jeg har ikke lyst til fisk idag.
Man kan vælge mellem flere kasser priser og størrelser med eller uden tilbehøret. De skriver om hver kasse så kan kan vælge om man vil have alm fik eller lidt mere spændende varianter og det er leveret lige til døren i special kasse med is.
Tjek deres hjemmeside ud hvis i som mig heller ikke er gode til at prøve nyt fisk eler få det købt.
Knus heidi
13 år10. maj 2011 kl. 15:05

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });