#2 af kis (slettet)
Manglende vitaminer....
Du læser en tråd i debat > kostkis (slettet)
re: Manglende vitaminer....
Jeg tager som dig vitamin piller + kalk m D vitamin.
På glassene står der at de dækker rigeligt.
Spiser derudover varieret og motioner det anb.
Så jeg regner med at være dækket ind.
God weekend vh kis
På glassene står der at de dækker rigeligt.
Spiser derudover varieret og motioner det anb.
Så jeg regner med at være dækket ind.
God weekend vh kis
13 år7. maj 2011 kl. 07:13
Justangel (slettet)
Jeg tager dobbelt op af vitamin (to om dagen - en morgen og en aften) plus kalk med d-vitamin. Solen goiver jo også lidt d-vitamin, men jeg kan ikke optage det, så derfor får jeg ekstra mange vitaminpiller med d-vitamin i på lægens anbefaling.
Derudover spiser jeg så variet som jeg kan :D
Derudover spiser jeg så variet som jeg kan :D
13 år7. maj 2011 kl. 08:39
Justangel (slettet)
Kom til at tænke på - hvilke vitaminpiller spiser du?
Jeg har to slags som jeg skifter mellem, når den ene er tom, så kan jeg nogen gange godt købe den anden mens jeg venter på de andre kommer hjem.
VitaXtra er den jeg helst vil bruge. Der er både E,D og B1 vitaminer i - plus en masse andre vitaminer. De er lidt halv pebret i prisen, men gode. Så vidt jeg ved kan disse kun købes på internettet.
Multi vitamin Energi fra Fitness Pharma med ginsing. er den anden jeg bruger, når vita er tom. Der er også de vitaminer i du skal bruge.
Jeg har hørt, at det ikke er mange vitamin produkter hvor der er D vitaminer i. Jeg syntes du skal tjekke hvad der er i dine produkter.
Jeg har to slags som jeg skifter mellem, når den ene er tom, så kan jeg nogen gange godt købe den anden mens jeg venter på de andre kommer hjem.
VitaXtra er den jeg helst vil bruge. Der er både E,D og B1 vitaminer i - plus en masse andre vitaminer. De er lidt halv pebret i prisen, men gode. Så vidt jeg ved kan disse kun købes på internettet.
Multi vitamin Energi fra Fitness Pharma med ginsing. er den anden jeg bruger, når vita er tom. Der er også de vitaminer i du skal bruge.
Jeg har hørt, at det ikke er mange vitamin produkter hvor der er D vitaminer i. Jeg syntes du skal tjekke hvad der er i dine produkter.
13 år7. maj 2011 kl. 10:54
B1 D og E vitamin jo jeg tager en vitaminpille men alligevel........hvad gør i andre for at opfylde det og får du opfyldt det ?..