3 tips som jeg har haft gavn af.

Du læser en tråd i debat > kost

3 tips som jeg har haft gavn af.
Da jeg havde tabt 25 kg gav jeg mig selv en wellness ophold på Vejlefjord. Hold da op det var godt.
Deres mad er basseret på Osker Umarro ..............Øh forkert stavet men noget i den stil.
Det er ham der er sammen med Chris Mac Donnald om at lave en sund kantine til en skole.
Jeg har 2 af hans kogebøger og der er virklig fine og gode tips i.
Jeg nævner lige 2:
Kom mandler i et glas vand og stil det på køl. I morgen vil du vide at du altid vil have mandler i vand:)))
Og brug vanillepulver Ikke vanillesukker.
Jeg har købt det i vores helsekost butik.
Men han har så mange tips og det kan være at du falder over noget helt andet
13 år3. maj 2011 kl. 14:26
re: 3 tips som jeg har haft gavn af.
Lyder rigtig spændende med de mandler i vand - men skal jeg spise dem, drikke vandet, lugte til vandet??? Og skal mandlerne være smuttede?

Hvad hedder kogebogen?

Venligst Maj-Britt
13 år3. maj 2011 kl. 15:56
Og hvor mange mandler snakker vi før det er effektivt?
13 år4. maj 2011 kl. 00:24
Mon ikke de to kogebøger hedder
"Køkkenrevolution for hele familien" og "Køkkenrevolution på høje hæle"
13 år4. maj 2011 kl. 06:20
Ja jeg sidder også bare og tænker..hmm...altså jeg tror ikke det vil berige mit liv så meget at vide jeg har mandler i vand... Hvad er fidusen...? Smager de bedre, kan man bedre optage noget fra dem, kan de koges ud i havregrøden...hvad...hjælp lige...for ellers synes jeg det er synd for mine mandler at ligge der og svømme;o)
13 år4. maj 2011 kl. 09:32
Ja, mandlerne smager meget bedre - har selv prøvet det i et stykke tid. Jeg bruger 10-12 mandler på min yoghurt om morgenen. Har et glas vand stående i køleskabet med mandler til 3-4 dage. Skifter derefter til et rent glas. Prøv det.
13 år5. maj 2011 kl. 06:29

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });