#2 af amenette (slettet)
Aftensmad / ynglingsopskrift?
Du læser en tråd i debat > kostamenette (slettet)
re: Aftensmad / ynglingsopskrift?
Fuldkornswraps med "fyld-selv-fyld" kan være en let måde at få det du vil have, og det han vil have.
13 år3. maj 2011 kl. 09:03
Ingeborg59
Prøv at se på Hjerteforeningen.dk, diabetes.dk eller cancer.dk.... der er mange gode opskrifter, der er fedtfattige og sunde. Jeg er specielt begejstret for Hjerteforeningens opskrifter.
Ingeborg59
Ingeborg59
13 år3. maj 2011 kl. 09:33
Lisbeth D (slettet)
Høns i asparges med kartofler, gulerødder og ærter.
Jeg koger kyllingen i god tid så suppen kan blive så kold at jeg kan tage det stivnede fedt af og smide ud. Jeg jævner sovsen. Nemt lækkert og billigt.
KH Lisbeth
Jeg koger kyllingen i god tid så suppen kan blive så kold at jeg kan tage det stivnede fedt af og smide ud. Jeg jævner sovsen. Nemt lækkert og billigt.
KH Lisbeth
13 år3. maj 2011 kl. 14:29
Uldsokken (slettet)
Jeg finder mine opskrifter på opskrifter.heede.dk
det er et super sted med masser af inspiration....igår stod den på indisk kylling (fra den hjemmeside) med masser af grønsager desuden knoldselleri og tandoori og thai-curry..så synes jeg den er endnu bedre...
Men kik derind og bliv inspireret - opskrifterne er ud fra DDV principperne -og de virker...½kg i ugen uden motion..og med motion bare endnu bedre :o)
det er et super sted med masser af inspiration....igår stod den på indisk kylling (fra den hjemmeside) med masser af grønsager desuden knoldselleri og tandoori og thai-curry..så synes jeg den er endnu bedre...
Men kik derind og bliv inspireret - opskrifterne er ud fra DDV principperne -og de virker...½kg i ugen uden motion..og med motion bare endnu bedre :o)
13 år6. maj 2011 kl. 13:05
Håber nogen gider svare tilbage så jeg kan finde på nye og spændende ting.
/Helle