Hejsa allesammen.. Jeg har i dag læst denne artikel: helsenyt.com Den handler om kartoffelkuren. Jeg blev lidt nysgerrig på den.. Og har faktisk fået lyst til at afprøve den, men jeg kan ikke rigtig finde et sted hvor der står præcis hva den går ud på. Må man spise andet end kartofler? For jeg har også læst steder at man skal have protein under kuren, ellers mister man muskler.. Nogen der kan hjælpe mig med hvad den går ud på præcis?
Jeg er 22år, vejer 64,6 kg og er 168 høj. Vil gerne ned på 60 kg.
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
Jeg har i dag læst denne artikel:
helsenyt.com
Den handler om kartoffelkuren. Jeg blev lidt nysgerrig på den.. Og har faktisk fået lyst til at afprøve den, men jeg kan ikke rigtig finde et sted hvor der står præcis hva den går ud på. Må man spise andet end kartofler? For jeg har også læst steder at man skal have protein under kuren, ellers mister man muskler.. Nogen der kan hjælpe mig med hvad den går ud på præcis?
Jeg er 22år, vejer 64,6 kg og er 168 høj. Vil gerne ned på 60 kg.