#2 af chardotte (slettet)
Mellemmåltider!!!
Du læser en tråd i debat > kostchardotte (slettet)
re: Mellemmåltider!!!
Jeg kører også meget med det samme (gulerodssstave, agurkestave, minimajs, frugt og knækbrød m. ost), så jeg kigger lige med :-)
Men min veninde kom med en sjov variation til apatizer til hendes fest, som var lækker også til snacks :-)
en tandstick (el. grillspyd) med en cherrytomat skåret over i halve, så først den ene halvdel på spydet, en feta og så den anden halve.
Mvh. Charlotte
Men min veninde kom med en sjov variation til apatizer til hendes fest, som var lækker også til snacks :-)
en tandstick (el. grillspyd) med en cherrytomat skåret over i halve, så først den ene halvdel på spydet, en feta og så den anden halve.
Mvh. Charlotte
13 år12. april 2011 kl. 12:08
Need2befit (slettet)
cheasy - hvis man kan li' det... Der er overraskende lidt kcal i det (: & så smager det godt! :D & lidt fedt.
eller frugt? :D
eller frugt? :D
13 år12. april 2011 kl. 15:53
Mims91
Jeg kan godt lide at spise vindruer, knækbrød med syltetøj eller ferskner fra dåse (ja, måske lidt underligt, men smager dejligt) :-)
13 år12. april 2011 kl. 16:30
sønderstgård
Jeg har et bredt udvalg af Knoors cup soups i skabet. De indeholder ikke mange kalorier og mætter godt. Kan varmt anbefale den italienske tomatsuppe med parmesan er virkelig god, men der er mange favoritter.
13 år12. april 2011 kl. 16:45
paven (slettet)
Der var da lidt nye ting jeg kunne prøve med, takker :-)
Mht. Cheasy, så er det lige før det er blevet min hof ret, altså den med vanilje, der ryger nogen liter ned af den om ugen, smager vanvittig godt, men det ville være rart engang imellem lige at kunne tage noget andet, gør jeg selvfølgelig også, skal ikke lyde som om jeg lever af cheasy hehe
Mht. Cheasy, så er det lige før det er blevet min hof ret, altså den med vanilje, der ryger nogen liter ned af den om ugen, smager vanvittig godt, men det ville være rart engang imellem lige at kunne tage noget andet, gør jeg selvfølgelig også, skal ikke lyde som om jeg lever af cheasy hehe
13 år12. april 2011 kl. 23:03
bruger slettet
jamen jeg spiser avokado med salt og peber, gulerødder,kiwi, æble, banan, 1 skive rugbrød med mager kødpålæg.vindruer,frisk ananas i skiver.
13 år19. april 2011 kl. 19:31
Syntes jeg har lidt svært ved at finde nogen gode, og kører meget med det samme.