idag lavede jeg frikadeller af hakket kylling (: & det står så ikke på madital, så tænkte på at prøve at indtaste det ind selv. - så et af mine spørgsmål er... når det står 20% protein, hvordan regner jeg det ud til gram? <- matematik er ikke min stærke side desværre... - og 100gram indeholder 130kcal. så jeg spiste 180gram... :D Så jeg ville finde ud af, om det passede med madital, så 1,3kcal = en gram. Så gangede jeg det bare med 180 & det giver så 234, men på madital, giver det mindre... -.- 226kcal... hvilket er tæt på, men ikke helt. Hvis nogen kan se, om jeg har gjordt det forkert, må de meget gerne sige det! :D :D
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
idag lavede jeg frikadeller af hakket kylling (:
& det står så ikke på madital, så tænkte på at prøve at indtaste det ind selv.
- så et af mine spørgsmål er... når det står 20% protein, hvordan regner jeg det ud til gram? <- matematik er ikke min stærke side desværre...
- og 100gram indeholder 130kcal.
så jeg spiste 180gram... :D
Så jeg ville finde ud af, om det passede med madital,
så 1,3kcal = en gram.
Så gangede jeg det bare med 180 & det giver så 234, men på madital, giver det mindre... -.- 226kcal... hvilket er tæt på, men ikke helt.
Hvis nogen kan se, om jeg har gjordt det forkert, må de meget gerne sige det! :D :D
hvad gør jeg?