Foreslag til fedtforbrændingsmad og proteinrige drikke?

Du læser en tråd i debat > kost

Foreslag til fedtforbrændingsmad og proteinrige drikke?
Som overskriften forespøger.
Har i nogen foreslag?

Knus Chiffi
13 år8. april 2011 kl. 07:32
re: Foreslag til fedtforbrændingsmad og proteinrige drikke?
De ord har jeg alligevel aldrig hørt før :D

Går ud fra du mener føde du kan spise så du taber dig, og ting du kan drikke for at få proteinen op ? ;)

Ang føde, kan du faktisk spise alt, så lange du holder dig til Kcal, Protein, Carbs, og Fedt i de tal din krop nu skal bruge ;)

Protein kandu få via æg f.eks.. og når det skal drikkes akn hviderne godt ryge ned uden blomme.. det er dog ikke ligefrem det lækreste og få ned gennem halsen må jeg indrømme, men nu er jeg jo også mand ;)
Ellers er der jo et alternativ :
bodylab.dk

Du kan endda få det med forskellig smag :D hvis du ellers har nogle Kcal i overskud du skal ha ned, så miks det op med en tsk O'Boy kakaopulver og en lille tsk vaniliesukker.. så op i en lille beholder og ca 600ml mælk og stavblenderen på, så smager det fuldkommen som Milkshake (hvis det selvfølgelig er kakao-smagen du har).. ellers kan friske bær blendet i, så det passer til smagen også anbefales ;)

Håber det hjalp lidt, ellers må du smide en MSN, så skal jeg gerne se hvad jeg kan være behjælpelig med ellers ;)
13 år11. april 2011 kl. 01:33

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });