#2 af bruger slettet
Nupo - snack bar.
Du læser en tråd i debat > kostbruger slettet
re: Nupo - snack bar.
Jeg fatter ikke hvorfor folk er sprunget på det der NUPO og alle køber det og regner med at de taber sig bare ved at spise ldit af det..
NUPO er ikke sundt.. det er et alternativ til slip eller mellemmåltid.. kig på Kulhydraterne i varene.. det bestemt ikke sundt på nogen måde.. skulle du endelig ha noget der kunne erstatte et måltid, så køb ganske almindelig Whey-Proteinpulver.. ingen fedt, ingen kulhydrater, kun ren protein.. og 500-700ml mætter sygt meget.. og så det sundt :D
NUPO er ikke sundt.. det er et alternativ til slip eller mellemmåltid.. kig på Kulhydraterne i varene.. det bestemt ikke sundt på nogen måde.. skulle du endelig ha noget der kunne erstatte et måltid, så køb ganske almindelig Whey-Proteinpulver.. ingen fedt, ingen kulhydrater, kun ren protein.. og 500-700ml mætter sygt meget.. og så det sundt :D
13 år4. april 2011 kl. 23:18
Need2befit (slettet)
hvor kan man købe det?
13 år4. april 2011 kl. 23:26
bruger slettet
Snack barerne er ikke sunde. Det er kun pulveret og måltidserstatningsbarerne.
13 år5. april 2011 kl. 07:32
Need2befit (slettet)
fooooor faannnden mand! o.o
Godt, at jeg kun har spist tre ud af fire... -.-'
Godt, at jeg kun har spist tre ud af fire... -.-'
13 år5. april 2011 kl. 17:14
bruger slettet
bodyhouse.dk har noget udemærket proteinpulver til "billige" penge..
Gå efter deres Whey80 det er rigeligt til dit forbrug ;)
Gå efter deres Whey80 det er rigeligt til dit forbrug ;)
13 år9. april 2011 kl. 11:42
bruger slettet
Jøsses der gik mange dage før jeg fandt min egen fejl.. det er selvfølgelig ikke Bodyhouse, men BodyLAB jeg mener :D
her er direkte link:
bodylab.dk
her er direkte link:
bodylab.dk
13 år11. april 2011 kl. 01:34
Gaiajo
Der kan jo godt være forskel på om noget er effektivt og om det er sundt
Jeg startede min kur med nupobars til morgenmad og frokost - gulerødder til formiddag og eftermiddag, og kylling med grøntsager til aftensmad og det var meget effektivt.
Jeg startede min kur med nupobars til morgenmad og frokost - gulerødder til formiddag og eftermiddag, og kylling med grøntsager til aftensmad og det var meget effektivt.
13 år11. april 2011 kl. 08:26
BMS (slettet)
Jeg kan heller ikke helt se problemet ved Nupo snack bar. Jeg synes de fungere rigtig godt, som et lille let mellemmåltid. De indholder jo kun 99 kalorier, så de kan umuligt være fedende, og oven i det tager de den søde træng!
13 år11. april 2011 kl. 14:48
bruger slettet
Jeg syntes også de er super gode.
Jeg ved præcist hvor mange kalorier jeg putter i kroppen og de smager super godt.
Jeg er dog en af dem der er tilhænger af Nupo. Ved mange er imod dem, men jeg kan godt anbefalde det. Og JA man skal ændre sin normale tilværelse for at det virker. Men det er vel lige som med grøntsager osv. Hvis du efter et vægttab på grøntsager, kød osb ender i de samme vaner har du samme problem som efter en Nupo kur.
JEg bruger nupo når jeg har muligheden. Næste uge skal jeg kun noget socialt lørdag. Så denne uge kører jeg på med det hårde nupo program. Dette giver et skub på 2 til 3 kilo og jeg kører derefter igennem med den sunde kost igen bagefter..
Jeg ved præcist hvor mange kalorier jeg putter i kroppen og de smager super godt.
Jeg er dog en af dem der er tilhænger af Nupo. Ved mange er imod dem, men jeg kan godt anbefalde det. Og JA man skal ændre sin normale tilværelse for at det virker. Men det er vel lige som med grøntsager osv. Hvis du efter et vægttab på grøntsager, kød osb ender i de samme vaner har du samme problem som efter en Nupo kur.
JEg bruger nupo når jeg har muligheden. Næste uge skal jeg kun noget socialt lørdag. Så denne uge kører jeg på med det hårde nupo program. Dette giver et skub på 2 til 3 kilo og jeg kører derefter igennem med den sunde kost igen bagefter..
13 år2. juni 2011 kl. 14:19
I fredags var - stadig er - Nupo til salg i Netto :D
& jeg, fattig for tiden, endte med at købe en snack bar for 10 kr. HOLD KÆFT DET SMAGER DEJLIGT!!! :D
Men tænkte, hvor effektivt er det lige? Kiggede nemlig grundigt på den, og der var chokolde i bunden, og bag ved stod der, at den var lavet af alt muligt, med sukker, hvedemel osv.
Og jeg har kun læst godt om Nupo, men hvad så med snack barene? Er det også effektivt? Eller er det kun pulvet?