Hjælp tl kylling.

Du læser en tråd i debat > kost

Hjælp tl kylling.
Hej, jeg er ved at lave kylling... overlår :D
Men hvad gør I?
Vejer dem EFTER de er blevet færdig, pandestegte... ;P
eller før?
Jeg plejer altid at gør det efter... så prøvede lige at gør det før idag og åbenbart er to overlåre 295gram, og det er ca. 450kcal?!! Er det ikke umuligt?
Så kan jeg ifølge madital ikke spise mere til frokost, faktisk har jeg spist mere end jeg burde?

men jeg tastede bare lår ind, da der ikke var overlår?
Nogen der ved, hvad jeg skal gøre?
Håber på et hurtigt svar ellers dør jeg af sult... (;

ps. undskyld for stavefejl osv... meeeen jeg er sulten! :o
13 år2. april 2011 kl. 15:32
re: Hjælp tl kylling.
Mon ikke det er fordi du vejer dem med ben? Så der i virkeligheden kun er omkring 150 gram?
13 år2. april 2011 kl. 17:10
tjooh (:
Men plejer du at eje dem før eller efter`?
13 år2. april 2011 kl. 17:26
Hej :) det rigtige er at veje dem før tilberedning...du kan også se på madvaren, at der står rå helt til sidst.
Og så husk at trække vægten af benene fra, som du kan veje efter du har spist kyllingen...så sku det gerne gi det rigtige tal :)

mvh Karin
13 år2. april 2011 kl. 18:18

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });