Biograf + popcorn
Du læser en tråd i debat > kostsentus
re: Biograf + popcorn
ulækkert. tak. tror også bare jeg finder et andet alternativ
13 år1. april 2011 kl. 10:37
Fluffy82
Pop-corn er ikke ligefremt sundt, men det bliver ikke sundere af amerikanernes ide om at hælde smør udover. Så bare rolig de danske er ikke HELT ligeså slemme.
(Siger en der aldrig spiser pop-corn i biografen - så hellere gå amok i bland-selv slikket ;0) )
(Siger en der aldrig spiser pop-corn i biografen - så hellere gå amok i bland-selv slikket ;0) )
13 år1. april 2011 kl. 15:11
bbsbb (slettet)
Taak, jeg skal selv i biografen i aften, så nu vil jeg i hvert fald holde mig langt væk fra de popcorn! (-:
Lidt dobbeltmoralsk siden aftenen skydes i gang med fadøl på yndlingsbaren.. nå pyt, jeg spiser ingen klamme ting, så går det nok! (-:
Lidt dobbeltmoralsk siden aftenen skydes i gang med fadøl på yndlingsbaren.. nå pyt, jeg spiser ingen klamme ting, så går det nok! (-:
13 år1. april 2011 kl. 16:13
Lisbeth D (slettet)
Jeg spiser aldrig popcorn, men jeg har været på livsstilshøjskole og de lavede selv popcorn og de indeholdt ikke mange kcal.
De brugte en god majsolie til at poppe med.
KH Lisbeth
De brugte en god majsolie til at poppe med.
KH Lisbeth
13 år26. april 2011 kl. 00:21
calcit
Det er så en af de dumme vaner du må afskaffe....
13 år26. april 2011 kl. 15:04
veile
Efter min mening en vildt overdrevet artikel.
100g popcorn fylder 3 liter og indholder ca. 500kcal. Så enten tilsætter de vildt meget ekstra smør eller måske de drikker en liter sukkercola. 60g fedt ville kræve at du spiste ca. 7 liter pop corn. Det er vist lidt mere end en medium, selv efter amerikansk standard.
1 liter sukker cola indeholder i øvrigt også mindre end 500kcal.
3 quarterpounder indeholder 1515 kcal hvis man hælder 12 tsk smør (50g) oveni bliver det i alt 1965 kcal når de så efterfølgende oplyser at en portion pop corn med cola indeholder 1610kcal så er det da efter min mening dybt useriøst. De har ikke gidet at regne på tallene og har sikkert også oversat artiklen forkert.
Dybt useriøs skræmmekampagne.
Jeg har i hvertfald stadig tænkt mig at spise pop corn i biografen :-)
100g popcorn fylder 3 liter og indholder ca. 500kcal. Så enten tilsætter de vildt meget ekstra smør eller måske de drikker en liter sukkercola. 60g fedt ville kræve at du spiste ca. 7 liter pop corn. Det er vist lidt mere end en medium, selv efter amerikansk standard.
1 liter sukker cola indeholder i øvrigt også mindre end 500kcal.
3 quarterpounder indeholder 1515 kcal hvis man hælder 12 tsk smør (50g) oveni bliver det i alt 1965 kcal når de så efterfølgende oplyser at en portion pop corn med cola indeholder 1610kcal så er det da efter min mening dybt useriøst. De har ikke gidet at regne på tallene og har sikkert også oversat artiklen forkert.
Dybt useriøs skræmmekampagne.
Jeg har i hvertfald stadig tænkt mig at spise pop corn i biografen :-)
13 år27. april 2011 kl. 16:20
nordjyske.dk
Ps. De blev ersatttet af isis cookies og isis spejderhagl:)