mavefedt!

Du læser en tråd i debat > kost

mavefedt!
jeg har sådan set tabt mig 7-8 kilo gennem 2 mdr.
men jeg synes overhovedet ikke at min mave har rykket sig..
det irriterer mig fuldstændig!!
og jeg har løbet lidt over 4 mdr. og nu synes jeg mine lår er ok, men stadig den mave..
nogen der har nogle forslag, som virker?
13 år1. marts 2011 kl. 22:41
re: mavefedt!
når du skriver at du ikke synes at din mave har rykket sig.... er det så vurderet udfra hvad du ser? eller har du målt mavens omkreds inden du startede og så nu?
13 år1. marts 2011 kl. 22:46
har lige set din "profil"..... udfra din højde og vægt, så ser det ikke umiddelbart ud til at du har særlig meget fedt om maven... nærmere minimalt. Hvis det er et vaskebræt du stræber efter, så skal der skam mere til end bare lige som så 4 mdrs løb...
13 år1. marts 2011 kl. 22:48
Jo, 75cm, da jeg startede og nu er jeg på 74 -.-'

Nej, overhovedet ikke et vaskebræt :P
Bare en flad mave.
13 år1. marts 2011 kl. 23:15
Drikker du i weekenden? Det er netop en af de overordnede årsager til at fedt, eller væskeophobninger forbliver rundt om maven.
13 år2. marts 2011 kl. 10:56
hmm tror den eneste løsning er træning af det område... og lad være med a lave klassikeren med at ligge hænderne bag ørerne(man har bare tendens til a "trække" sig op), lig i stedet hænderne så højre hånd ligger 5-10 cm under venstre skulder og samme bare modsat med venstre hånd. og skal man være rigtig "hård", så træk navlen om til ryggen, billedligt talt self, og så sæt dig op til det næsten holder op med a spænde, hold den så der i 5-10 sekunder og når du ligger dig ned igen,så hold ryggen et par cm over jorden i 5-10 sekunder. husk altid at rette ryggen så meget som muligt, ellers får man ikk udnyttet træningen optimalt, og når du har gjort det x gange så gør det skråt, og lad albuerne stikke frem og få dem op og røre knæene og så ellers samme princip som når det er lige op. - det er ganske effektivt :)
13 år2. marts 2011 kl. 10:57
Jeg drikker overhovedet ikke, og har heller aldrig gjort.
13 år2. marts 2011 kl. 16:53
hov, kom til at trykke hurtigt på knappen...
:s
Men jeg har altså den samme problem... :(
13 år2. marts 2011 kl. 16:55
iså fald må du overveje enten forstoppelse, ødemer grundet stort sukker og salt indtag. eller som overstående, manglende aktivitet i musklerne i maveområdet.
13 år2. marts 2011 kl. 18:51
Hejsa: D

Nej, jeg drikker ikke.
Jeg har holdt mig væk fra sukker i 3 måneder nu, så det betyder væk med slik og kage (alt med sukker).
Har heller ikke spist pasta, ris, brød, majs, og alle de der ting.
& når jeg spænder med maven, så kan man godt mærke at den er hård, men så er det også lige det er fedt... :(
Kan det muligvis være fordi jeg indtage for mange kulhydrater om dagen?
13 år2. marts 2011 kl. 20:30

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });