Energibalancen

Du læser en tråd i debat > kost

Energibalancen
Jeg er ny herinde og jeg forstår ikke helt det med energibalancen? Min har hver dag en "ked af det" smiley selvom der står jeg har tabt mig?

Hilsen Emma..
13 år18. februar 2011 kl. 23:49
re: Energibalancen
oppe over hvor der står hvor meget du har spist står der hvor meget du kan spise endnu for at den mener du overholder balancen, hvis du ligger noget over eller under dette vil du få en sur smiley.
13 år19. februar 2011 kl. 09:03
Tror ALDRIG at den smiley har været glad hos mig :) har lidt opgivet efterhånden xD
13 år19. februar 2011 kl. 15:31
Hej Emma.

Det er faktisk meget simpelt.

Der hvor der står energi balance står der efterfølgende hvor meget du har spist og hvor meget du har forbrændt. Har du samtidig indtastet et mål, vil der stå hvor meget du endnu må spise for at du kan nå dit mål.

længere ud til højre, står der hvad din krop har brug for som min. kcal. ved mig står der ca 1900 kcal, hvis jeg så spise under 1900 kcal på en dag, vil jeg altså få en sur smiley.
13 år19. februar 2011 kl. 17:40

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });