Kulhydratholdig snack uden sukker
Du læser en tråd i debat > kostcalcit
re: Kulhydratholdig snack uden sukker
Måske er det helt ved siden af...men et lille mini marcipanbrød...tror ikke det er stor slem..............
13 år15. februar 2011 kl. 11:16
bruger slettet
Hvad?? Marcipanbrød er 50/50 mandler og sukker. Så dén ville jeg nok ikke røre.
13 år15. februar 2011 kl. 11:23
Elmann (slettet)
Nej, desværre, marcipanbrød går under betegnelsen sukker.
Man kunne argumentere for, at jeg så kunne spise mandler, men disse indeholder desværre ikke kulhydrat.
Man kunne argumentere for, at jeg så kunne spise mandler, men disse indeholder desværre ikke kulhydrat.
13 år15. februar 2011 kl. 12:39
layney (slettet)
ISIS laver nogle lækkerbar uden sukker.
Du kan læse mere på deres hjemmeside.
Desuden kan deres is anbefales - ja, deres produkter i det hele taget.
Hvad med lidt müsli?
Du kan læse mere på deres hjemmeside.
Desuden kan deres is anbefales - ja, deres produkter i det hele taget.
Hvad med lidt müsli?
13 år15. februar 2011 kl. 20:55
Aeriz (slettet)
Du kunne jo bage nogle små mini boller selv også fryse nogle af dem så du kunne tage et par stykker op ad gangen. Så ved du jo selv hva du putter i dem. Det kan godt lade sig gøre at regne ud hvor mange kcal der er i.
13 år15. februar 2011 kl. 23:03
Elmann (slettet)
Det er en super god idé med boller.
Så i stedet for at bage boller af 90-100 gram som jeg plejer til min weekend morgenmad, så kan jeg lave nogle på halv størrelse :-) Det er en god idé - tak.
Så i stedet for at bage boller af 90-100 gram som jeg plejer til min weekend morgenmad, så kan jeg lave nogle på halv størrelse :-) Det er en god idé - tak.
13 år16. februar 2011 kl. 10:15
Rollike
Boller var også min første tanke... her til fastelavn kan det jo bages med lidt frugtmos eller sukkerfri syltetøj :)
Hjemmebagte knækbrød kunne også være en ide :)
I stedet for marcipanbrød kunne disse kakao-daddel-kugler være et hit... så er det lidt til den søde tand (uden brug af sukker)
valo.dk
(de kan garanteret også formes som proteinbarer ;) )
(Hmmm har vist efterhånde spammet forum med denne opskrift... men den redder bare min dag gang på gang)
Måske en lille let pastasalat med olie/eddike dressing og kyllingekød. (ikke et helt frokost måltid men blot en lille portion)
MVH Mette
Hjemmebagte knækbrød kunne også være en ide :)
I stedet for marcipanbrød kunne disse kakao-daddel-kugler være et hit... så er det lidt til den søde tand (uden brug af sukker)
valo.dk
(de kan garanteret også formes som proteinbarer ;) )
(Hmmm har vist efterhånde spammet forum med denne opskrift... men den redder bare min dag gang på gang)
Måske en lille let pastasalat med olie/eddike dressing og kyllingekød. (ikke et helt frokost måltid men blot en lille portion)
MVH Mette
13 år16. februar 2011 kl. 19:59
Jeg mangler tit kulhydrater i løbet af min dag, så jeg har energi til træningen.
Samtidig er jeg på sukkerafvænning, og må ikke indtage sukker i 30 dage overhovedet.
Jeg søger derfor inspiration til, hvad jeg kan spsie som snack, der indeholder kulhydrater, men ingen sukker.
Jeg synes det er svært, da musli- og energibarer mv. jo indeholder sukker eller honning.
Pt. får jeg bananer og eller knækbrød, men jeg er ved at være lidt træt af dette. Jeg får selvfølgelig også havregryn og brød i løbet af dagen, det er mere inspiration til trænings-snack jeg er ude efter.
Nogle ideer?