#2 af bruger slettet
bagermad?
Du læser en tråd i debat > kostbruger slettet
re: bagermad?
Jeg har intet decideret belæg for min påstand men ville gætte på 4-500kcal i en spandauer og lignende wienerbrød. 150 i et rundstykke, har jeg hørt rygter om, og der er 125kcal i et rundstykke fra dybfrost så det passer sikkert ok. En gulerodsbolle vel ca 200kcal, afhængigt af størrelsen. Altså kagemand mm. vel 450kcal pr 100g og så er det jo afhængigt af stykkets vægt, og et normalt stykke er vel en 80g?
Det er også noget jeg spekulerer over i ny og næ, men spiser alligevel aldrig skidtet xD
Tror det varierer sindssygt meget så det er svært at komme med bud på dette punkt
Det er også noget jeg spekulerer over i ny og næ, men spiser alligevel aldrig skidtet xD
Tror det varierer sindssygt meget så det er svært at komme med bud på dette punkt
13 år12. februar 2011 kl. 21:30
Mrsjag (slettet)
Du spørger til hvad der vil være sundest. Det er vel rugbrød, rugbrødsbolle eller lignende. Groft groft groft :o)
13 år15. februar 2011 kl. 00:01
calcit
De der pakker man kan købe på frost med kanelsnegle, spandauer m.m. som man selv skal bage der står da energi på deklarationen....mon ikke det gælder .....for de er temmeligt fede.......måske nogen har en pakke.....i fryseren...
13 år15. februar 2011 kl. 11:20
hadde (slettet)
re: bagermad
Tak for svarene.
- Selvfølgelig afhænger det af mange ting.
Hvor tit ville i tillade jer at nyde et stykke kagemand eller en kanelsnegl ( mine to yyyynglingsfavoritter) Skal jo hverken tabe mig eller tage på.
tak igen .
- Selvfølgelig afhænger det af mange ting.
Hvor tit ville i tillade jer at nyde et stykke kagemand eller en kanelsnegl ( mine to yyyynglingsfavoritter) Skal jo hverken tabe mig eller tage på.
tak igen .
13 år18. februar 2011 kl. 21:09
Jeg spiser aldrig noget dernede, men hvis jeg ikke når at få morgenmad en morgen eksempelvis? Hvad indeholder så mindst kalorier?
+ hvad tror de diverse kager indeholder af kalorier? Ingen kan sige præcist da det afhænger af størrelse, ingredienser osvosv. Men jeg kunne godt tænke mig nogle ca. tal.
Eks: Nurgenbergsnitte, kagemand, en flad snegl, en spandauer med creme, en håndværker, en storstor gulerodsbolle, en lille chokoladebolle, osvosv? Skriv gerne hvad i ved. Jeg er ikke ude på vægttab, men blot det at holde vægten, så jeg ikke tager på - og det indebærer også at jeg en gang imellem spiser lidt dernede fra uden at få dårlig samvittighed.
SKRIV :D
på forhånd tak :-)