#2 af sss (slettet)
eftermiddags snack
Du læser en tråd i debat > kostsss (slettet)
re: eftermiddags snack
Uha, i know the feeling - og den kan altså være svær at slå ned på... Ligenu sidder jeg faktisk selv med et rødt æble, lidt mandler og et grovt knækbrød smurt med et ganske tyndt lag smør, drysset med sukker og kanel. Og en kop kaffe til. Sådan noget som dét hjælper mig når jeg får lyst til noget sødt om eftermiddagen. Det er lidt sødt men alligevel med fibre i, så blodsukkeret blir holdt stabilt.
Hvis du kan lide nødder, så smager det rigtig godt enten ristet på en tør pande eller nødder blandet med rosiner :)
Eller en lækker frugtsalat eller en smoothie af forskellige frugter....
Hvis du kan lide nødder, så smager det rigtig godt enten ristet på en tør pande eller nødder blandet med rosiner :)
Eller en lækker frugtsalat eller en smoothie af forskellige frugter....
13 år25. januar 2011 kl. 16:48
bruger slettet
Jeg kan godt lide at spise lidt cheasy yoghurt, et kanelknækbrød, lidt mandler eller en rugbrød med sundt pålæg. Desuden skærer jeg ofte grønsager og frugt ud i stykker og spiser dem evt. med lidt grissini eller saltstænger til.
13 år25. januar 2011 kl. 16:49
bruger slettet
Tak for rådene :-)
Jeg vil prøve og se om det hjælper, især med det der kanelknækbrød, det lyder sørme lækkert :-)
/SabrinaTDer
Jeg vil prøve og se om det hjælper, især med det der kanelknækbrød, det lyder sørme lækkert :-)
/SabrinaTDer
13 år25. januar 2011 kl. 18:27
calcit
en håndfuld rosiner blandet med mandler......smager himmelsk.
13 år25. januar 2011 kl. 21:22
Goldilocks (slettet)
Som eftermiddagssnack plejer jeg at tage et knækbrød med tyndt lag marmelade på.. og lidt rosiner ved siden af. I love it :D
Meeen.. nogle gange giver jeg mig selv lov til at tage 20 g mørk chokolade.
Meeen.. nogle gange giver jeg mig selv lov til at tage 20 g mørk chokolade.
13 år26. januar 2011 kl. 22:33
Mht kosten, så går det sådan nogenlunde. Det sværreste tidspunkt er dog om eftermiddagen, er der nogle som har nogle gode råd på det punkt?
Jeg føler mig simpelthen så lækkersulten ved 14-15 tiden :-( Og det kunne være rart at have et andet alternativ istedet for at gå ned i netto og købe chokolade.
/SabrinaTDer