#2 af kis (slettet)
Til den søde tand??
Du læser en tråd i debat > kostkis (slettet)
re: Til den søde tand??
Hej Frandsen1
Hvad med en gang frugtsalat:
æble,clementin,mandler,rosiner el 3 svesker
alt skråret i små tern pyntet m et let mælkeprodukt
Velbekomme;-)
Knus kis
Hvad med en gang frugtsalat:
æble,clementin,mandler,rosiner el 3 svesker
alt skråret i små tern pyntet m et let mælkeprodukt
Velbekomme;-)
Knus kis
13 år16. januar 2011 kl. 21:57
Goldilocks (slettet)
Helt klar en frugtsalat..
ellers knækbrød med lidt kalorielet marmelade.. det stiller altid min søde tand :)
men jeg spiser altid 20g mørk chokolade (70%) i løbet af dagen.
ellers knækbrød med lidt kalorielet marmelade.. det stiller altid min søde tand :)
men jeg spiser altid 20g mørk chokolade (70%) i løbet af dagen.
13 år16. januar 2011 kl. 22:55
bruger slettet
hvad med de der kaki-frugter? de er også ret søde i det... eller hvis du har laddet melonstykker ligge lidt i æbleeddike... Mmmm - smager meget bedre end vingummier!
13 år17. januar 2011 kl. 10:02
bruger slettet
Jeg spiser kanelknækbrød eller et stykke rugbrød med lidt marmelade, og en enkelt eller to af toms Nellie Dellies og så drikker jeg light sodavand.
13 år17. januar 2011 kl. 14:25
Frandsen1987 (slettet)
Sikke mange gode idéer i har. Der er ihvertfald lige et par stykker der skal afprøves. Frugtsalat er for så vidt lækkert, men jo ikke lige noget man bare kan snuppe i skabet - og det er nok i virkeligheden det jeg savner.
Melon i æbleeddike lyder spændende, det har jeg aldrig prøvet - Hvor meget skal der til, og hvor længe skal det ligge i?? Det må prøves :)
Hvad med de forskellige müsli barer man kan få rundt omkring, er der nogen af jer der har erfaring med dem, jeg synes jo de smager godt. Men er det no go??
Melon i æbleeddike lyder spændende, det har jeg aldrig prøvet - Hvor meget skal der til, og hvor længe skal det ligge i?? Det må prøves :)
Hvad med de forskellige müsli barer man kan få rundt omkring, er der nogen af jer der har erfaring med dem, jeg synes jo de smager godt. Men er det no go??
13 år17. januar 2011 kl. 14:55
Goldilocks (slettet)
faktisk, så fik jeg en müslibar i dag.. Fra Vitalis.. Choko Light tror jeg, den hedder.. den smager sindssyg godt og indeholder 65 kcal :)
13 år17. januar 2011 kl. 17:38
trinegrue
Til den søde tand??
Jeg plejer at tage en dl. frosne brombær og en dl. frosne blåbær og så cirka 1.5 dl. mælk og blender. Så har man en lækker frugtis til få og sunde kalorier :-)
13 år18. januar 2011 kl. 20:34
Magia (slettet)
Jeg benytter mig af nøddestænger. I øjeblikekt fås de i Netto til 10 kr. for 5 stk. vejer 25 g og indeholder ca 80 kcal pr. stk. Det er jo frugtsukker og det sunde fedt fra nødder - så tænker det er et meget godt alternativ.
13 år19. januar 2011 kl. 08:37
bruger slettet
Hejsa:)
Jeg er glad for Isis Lækkerbar - der er en del proteiner i, så den mætter også lidt. Men der er også en del sportsbarer, der faktisk er ok uden alt for mange kcal i.
Ellers vil jeg også slutte mig til kanelknækbrød - eller evt. fiberkiks med en smule magert flødeost og lidt sukkerfri marmelade på toppen.
/Louise fra Isis
Jeg er glad for Isis Lækkerbar - der er en del proteiner i, så den mætter også lidt. Men der er også en del sportsbarer, der faktisk er ok uden alt for mange kcal i.
Ellers vil jeg også slutte mig til kanelknækbrød - eller evt. fiberkiks med en smule magert flødeost og lidt sukkerfri marmelade på toppen.
/Louise fra Isis
13 år21. januar 2011 kl. 14:56
Hvad gør i når i har lyst til noget sundt. Jeg har slet ikke lyst til at spise chokolade, slik, chips og lign. for tiden. Men her på den sidste, har jeg haft lyst til at spise noget, som har en sød smag. Men ved ikke hvad det skulle være?
Det er ikke fordi jeg søger et sundere alternativ til slik og kage, det må for så vidt gerne være sundt - men med et sød smag. Håber der er andre der kender til den følelse. Sidder faktisk med den lige nu hehe.