#2 af DBK (slettet)
Nu skal den bare ha' en skalle..
Du læser en tråd i debat > kostDBK (slettet)
re: Nu skal den bare ha' en skalle..
Hey :)
Jeg skal til at spise mere protein, efter den nye undersøgelse omkring kost. Det har altid ligget i luften at protein og grønt er sundt, ud med fedt(som ikke er fra nødder osv) og brød/pasta/ris.
Og jeg har allerede lavet en super sund madpakke til i morgen bestående af salat med masser af linser, og en meget lille smule ris.
Plus jeg i princippet kun skal holde slik og chips til i weekenden :)
Jeg skal til at spise mere protein, efter den nye undersøgelse omkring kost. Det har altid ligget i luften at protein og grønt er sundt, ud med fedt(som ikke er fra nødder osv) og brød/pasta/ris.
Og jeg har allerede lavet en super sund madpakke til i morgen bestående af salat med masser af linser, og en meget lille smule ris.
Plus jeg i princippet kun skal holde slik og chips til i weekenden :)
13 år2. januar 2011 kl. 19:06
bruger slettet
Jeg er også med jer, jeg har spist rigtig usundt i julen. Ikke fordi jeg har spist julemad eller slik men jeg har simpelthen nærmest ikke spist xD Har været en sygt stresset 'ferie' så mistede al form for appetit. Nu skal jeg tilbage i min gode cirkel af sund mad og træning.
Så jeg er med på en kold tyrker, bare ikke med lightsodavanden, den kan jeg ikke undvære :b
Til gengæld skal jeg skære ned på mit indtag af sukkerfri pastiller fx läkerol...
Jeg vil prøve at køre efter Jillian Michaels mad-teorier og principper, da hun er mit allerstørste idol og hendes metoder plejer at være funktionelle...
Så det bliver interessant :)
Håber at I andre er kommet godt ind i det nye år!
Så jeg er med på en kold tyrker, bare ikke med lightsodavanden, den kan jeg ikke undvære :b
Til gengæld skal jeg skære ned på mit indtag af sukkerfri pastiller fx läkerol...
Jeg vil prøve at køre efter Jillian Michaels mad-teorier og principper, da hun er mit allerstørste idol og hendes metoder plejer at være funktionelle...
Så det bliver interessant :)
Håber at I andre er kommet godt ind i det nye år!
13 år2. januar 2011 kl. 20:39
M_A (slettet)
Jamen det lyder godt, smiler.
Jeg glad mig til at høre om, hvordan det går, smiler.
Har selv holdt min første dag uden sodavand, trods kæresten drillede og fristede med det xD
åh ja, Jillian Michaels, hun er virkelig sej. Ville virkelig gerne have en træner, som hende.. Respekt, smiler.
Jeg glad mig til at høre om, hvordan det går, smiler.
Har selv holdt min første dag uden sodavand, trods kæresten drillede og fristede med det xD
åh ja, Jillian Michaels, hun er virkelig sej. Ville virkelig gerne have en træner, som hende.. Respekt, smiler.
13 år2. januar 2011 kl. 21:22
Maribel (slettet)
oh yeah, jeg er in Erik.
selvom.. tror du godt vi kan holde den uden light sodavand? OO
selvom.. tror du godt vi kan holde den uden light sodavand? OO
13 år3. januar 2011 kl. 09:01
M_A (slettet)
Selvfølgelig.. Har holdt ud indtil videre, uden de store problemer, selvom Kristian frister med det. Min kæreste, som aldrig drikker lightsodavand af sig selv, har købt ca. 6-8 liter light sodavand, som VI skulle drikke sammen, meen.. Nej først d. 2 februar kan jeg smage..
13 år5. januar 2011 kl. 11:03
Som en del af det, vil jeg give den en ordenlig skalle. Jeg fik lagt træning- og kost- program i starten af december, men det gik lidt i ged med alt sneen, stor opgaveskrivning, død af et nært familiemedlem osv. Derfor blev kostplanen fulgt, så kcal indholdet passede, ligesom protein, fedt og kulhydratterne lå meget nær, de anbefalede tal, men med forskubbede måltider osv.
For at få orden i sagerne igen, tager jeg:
-2 uger uden 'eksperimenter', hvilket betyder KUN måltidsforeslagene bruges.
- 4 uger unden light sodavand eller saft, som er en af mine store laster.
Hvad med jer? Har I noget, I skal ha' korrigeret på? -og er der nogen, som er med på en kold tyrker, hvad angår sodavand og søde sager den næste måned? :)