#2 af Fluffy82
Mini/babymajs
Du læser en tråd i debat > kostFluffy82
re: Mini/babymajs
Dine tal fra *fjernet indhold* siderne passer vist meget godt med virkeligheden. Jeg leget lidt med google på engelsk og fundet to sider hvor de angiver henholdsvis 23 og 26 kcal, samt angiver øvrig ernæringsinformation:
(produktinfo)
mysupermarket.co.uk
Engelsk "kalorie-side"
weightlossresources.co.uk
(produktinfo)
mysupermarket.co.uk
Engelsk "kalorie-side"
weightlossresources.co.uk
13 år26. november 2010 kl. 07:11
bruger slettet
Ah genialt, mange tak for svaret :-)
13 år26. november 2010 kl. 22:34
Fluffy82
... og til Lone: Tak for at du kun censurerer "kilden". Jeg forstår fuldt ud den lidt hårde linie, og resten af tråden giver stadig 100 % mening ;0)
13 år27. november 2010 kl. 09:23
Jeg har ledt og ledt efter næringsindholdet af babymajs på nettet og har fundet frem til at de indeholder 22kcal/100g..
Det tog dog lang tid at finde og den eneste kilde jeg fandt var to *fjernet indhold* sider, det var umuligt at opdrive en normal kalorietabel der skrev noget om det..
MEN her på madital bliver minimajs tastet ind under en alm majskolbe.. Der står så som indtastningsmulighed: 1 minimajs, 18g.. Men baby/minimajs indeholder da slet ikke samme mængde kalorier som rigtige majs...
Så pls hjælp, jeg vil virkelig gerne vide om baby majs er noget man bare kan snacke løs af ligesom peberfrugt og agurk osv, eller om det virkelig er en stivelsesholdig kalorierig madvare ligesom alm majs...
Knus
LitteNugget