#2 af Tanjaknoth (slettet)
hurtigt mellemmåltid
Du læser en tråd i debat > kostTanjaknoth (slettet)
re: hurtigt mellemmåltid
Der er også en her... men den er mere egnet som frokost - den er også en smule mere tidskrævende men kan være god i weekenderne
put 3 stykker pharmaskine på en tallerken og stil den i micro ovnen i et par minutter på fuld effekt til de er sprøde knus dem til mindre stykker.. de kan lige ligges på et stykke fedt sugende papir først.
stil en anden tallerken i micro ovnen med frosne grønne bønner og nogle ærter varm den op.
skær bønnerne i mundrette stykker.
hak et halvt lille rødløg og 1/4 rød pebber skær en halv avocado i små firkanter bland det hele sammen og drys med salt pebber og tørret hvidløg - det smager kanon godt... jeg har dog ikke tjekket nærings indholdet i retten men jeg spiser det jævnligt og taber mig uden problemer.
put 3 stykker pharmaskine på en tallerken og stil den i micro ovnen i et par minutter på fuld effekt til de er sprøde knus dem til mindre stykker.. de kan lige ligges på et stykke fedt sugende papir først.
stil en anden tallerken i micro ovnen med frosne grønne bønner og nogle ærter varm den op.
skær bønnerne i mundrette stykker.
hak et halvt lille rødløg og 1/4 rød pebber skær en halv avocado i små firkanter bland det hele sammen og drys med salt pebber og tørret hvidløg - det smager kanon godt... jeg har dog ikke tjekket nærings indholdet i retten men jeg spiser det jævnligt og taber mig uden problemer.
14 år10. november 2010 kl. 11:08
amenette (slettet)
re: hurtigt mellemmåltid
Skær gulerødder eller andre rodfrugter i stave, ca. 1x1 cm. Vend dem i lidt olivenolie og salt, og bag dem i ovnen til de er sprøde. Smager herligt :)
14 år12. november 2010 kl. 00:38
1 skive groft knækbrød med skiver af kold kartoffel og skiver af avocado frisk kværnet havsalt og frisk kværnet pebber... selvom der ikke er noget smørelse på virker det overhovedet ikke tørt og det smager rigtig godt.
man kan evt spise nogle gulerods stave og drikke et glas vand til...
er der andre der har ideer til hurtige, sunde mellemmåltider så skriv dem gerne her
venlig hilsen Tanja