Ny lækker light feta

Du læser en tråd i debat > kost

Ny lækker light feta
Til jer der, ligesom jeg selv, egentlig gerne vil have lidt feta (eller salatost, som det jo skal hedde) i salaten selvom I er på kur, så vil jeg bare informere om at en dansk producent har lavet Taverna Light, som er et lækkert light produkt! Ærligt talt kan man nemt glemme at det er light! Det er ikke en hård og tør ost, men lækker blød!
Anbefaler den virkelig!
Den kan købes i Føtex og Bilka
God fornøjelse :o)
14 år29. oktober 2010 kl. 11:17
re: Ny lækker light feta
Den må prøves. Jeg elsker Feta...
14 år29. oktober 2010 kl. 13:46
re: Ny lækker light feta
Hvor lækkert, har ledt efter en feta der er blød i det og ikke føles og smager som smuldrende gummi - så tak for det!

Hvor mange kalorier pr. 100 g?
14 år20. november 2010 kl. 23:43

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });