hvidt brød

Du læser en tråd i debat > kost

hvidt brød
nu ved jeg ikke om det er mig som bilder mig noget ind, men når jeg har spist noget hvidt brød, så for jeg en dårlig smag i munden..

er der nogen som selv har prøvet det?
jeg synes bare det er mærkelig..
14 år26. oktober 2010 kl. 17:47
re: hvidt brød
Du er da heldig så :)
hvidt brød skal du da holde dig fra så meget som muligt, og hvis det giver dig dårlig smag i munden, så er det da en anden god grund til ikke at spise det.
Det lidt snyd ;)
Men jeg ved ikke hvorfor det er du får en dårlig smag i munden af det.
14 år26. oktober 2010 kl. 22:18
Jeg har oplevet, at jeg ikke synes det smager særlig godt (eller nærmest af ingenting) efter jeg helt har droppet det i min normale kost. Savner det ikke, og hvis jeg spiser et stykke - ja så synes jeg som sagt det er spild af kalorier, fordi det ikke smager mg.

Men ligefrem dårlig smag kan jeg ikke genkende.

Til gengæld synes jeg at hele min mund og mit svælg føles belagt når jeg har spist sukkerholdig mad. Det er ret ubehageligt (gad vide hvorfor jeg så alligevel falder i, ind i mellem??)
14 år27. oktober 2010 kl. 07:56
ja det ved jeg godt, men nogen gange er et stykke frisk bagt fransk brød nu lækkert eller et pølsehorn..

men som sagt synes jeg det var mærkeligt.
og det er så sjælden at jeg får det..
14 år27. oktober 2010 kl. 10:10

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });