forslag til lækker og sund aftensmad

Du læser en tråd i debat > kost

forslag til lækker og sund aftensmad
jeg står og er virkelig helt på bar bund i hvad vi skal ha til aftensmad... har nogle rigtig lækre sunde opskrifter.... men de er bare ved at være brugt så mange gange at vi er blevet træt af dem...

når jeg siger vi er det mig og min kæreste...

men mine yndligs opskrifter er:
kottelter i fad med løg/peberfrugt/tomat med ris
kylling i fad med squash/ peberfrugt/flåedetomater og ris
råkostsalat med kyllingfrikadeller med porre og gulerod

ville helt vildt gerne ende ud med at have en helt madplan med lækre opskrifter som man kan have noget at vælge i mellem men man alligevel sys er helt vildt lækkert...

kan godt skrive opskriften på mine yndlingsopskrifter hvis nogle var intresseret...
14 år18. oktober 2010 kl. 21:59
re: forslag til lækker og sund aftensmad
Hej Rokko

Hvis du er interesseret, kan du smutte ind forbi min hjemmeside cbf.skysite.dk

Der er et afsnit, der hedder 'fedtfattig', men der er også andre sider med en masse opskrifter, som man selv hurtigt kan lave sundere. Samt én med salater.

Håber, du måske kan finde lidt, du kan bruge, der! :-)

Knus cbf
14 år19. oktober 2010 kl. 06:53
Hej!
Vi fik rødspættefiletter på grønsagsbund med kartoffelgratin en dag. Det smagte super godt:-)
Knus Mie
14 år19. oktober 2010 kl. 09:46
vil rigtig gerne kigge forbi din hjemmeside... men den skriver websiden ikkke blev fundet når jeg trykker den ind.... hmm...

lyder rigtig lækkert med rødspætte... elsker selv fik rigtig meget... men kæresten kan ikke li det.. så når vi skal ha fisk bliver det som tun eller mekral på rugbrød... det kan han li klare.. ^^
14 år20. oktober 2010 kl. 07:42
nåh... fandt ud af det med hjemmesiden... fjærnede lige w w w... og så duede skidtet...:P
14 år20. oktober 2010 kl. 07:44
Nå ja, det er da rigtigt - det må du undskylde - havde jeg lige glemt :-)

Håber, der er noget, du kan bruge - held og lykke med det hele :-)
14 år20. oktober 2010 kl. 13:19
der er rigtig mange lækre opskrifter... mange tak.. og flot hjemmeside....
14 år20. oktober 2010 kl. 21:16
Jeg lader mig ofte inspirere af Iform's opskriftsdatabase. Der er meget lækkert at vælge imellem og sunde udgaver af mad men ellers ikke ville forbinde med at skulle tabe sig!
14 år21. oktober 2010 kl. 14:34
okay... tjekker jeg da lige...
14 år21. oktober 2010 kl. 20:29

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });