Måltidsfordeling

Du læser en tråd i debat > kost

Måltidsfordeling
Jeg har det problem at jeg efter programmets udregninger spiser alt for lidt om morgenen. Jer der får en smiley for måltidsfordelingen, hvad spiser i om morgenen?

I morges spiste jeg 2 dl cheasy, 8 gram mandler og et stykke kanelknækbrød og jeg kunne ikke spise mere.
14 år14. oktober 2010 kl. 19:16
re: Måltidsfordeling
Jeg spiser havregrød lavet i microovnen af 35 g gryn og 2 dl vand. Jeg kommer kanel ovenpå og har sjældent brug for mere. Skulle det ske jeg bliver hurtigt sulten igen spiser jeg æble, banan eller gulerod/rødder.

Jeg får nu desværre også ofte en sur smiley for fordelingen, men jeg kan som dig heller ikke spise mere.
14 år14. oktober 2010 kl. 20:30
jeg spiser også cheasy yoghurt med lidt mysli og et glas vand og en kop te, og kan heller ikke spise mere , passer med kl 11 ca der spiser jeg frugt
14 år15. oktober 2010 kl. 12:32
Evt kan man jo udskifte cheasy'en med et produkt der indeholder flere kcal, eller evt tage cheasy med fuldkorn, der indeholder 60kcal pr 100g. Så får man jo lidt ekstra energi uden at putte mere i maven :-)
14 år16. oktober 2010 kl. 11:00

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });