#2 af bruger slettet
Foreslå en ret med: broccoli
Du læser en tråd i debat > kostbruger slettet
re: Foreslå en ret med: broccoli
Jeg er vild med broccolisalat.
Jeg laver en dressing af ca. 2 dl. A-38 til en buket broccoli. A-38 smages til med sennep, ketchup, citronsaft, salt og sukker (evt. peber) og blandes med broccolibuketter. Så drysser jeg med ristede pinjekerner og lidt rødløg.
Jeg laver en dressing af ca. 2 dl. A-38 til en buket broccoli. A-38 smages til med sennep, ketchup, citronsaft, salt og sukker (evt. peber) og blandes med broccolibuketter. Så drysser jeg med ristede pinjekerner og lidt rødløg.
14 år10. oktober 2010 kl. 13:16
TrawtorRocker (slettet)
Jeg er også kæmpe fan af broccolisalat.
Jeg bruger bare miracle whip (light) med en smule balsamico i som dressing. Super nemt og smager bare så godt. Rødløg og ristede pinjekerne og så skal der egentlig bacon i... laver den somme tider med kalkunbacon, men den er selvfølgelig sundest helt uden
Jeg bruger bare miracle whip (light) med en smule balsamico i som dressing. Super nemt og smager bare så godt. Rødløg og ristede pinjekerne og så skal der egentlig bacon i... laver den somme tider med kalkunbacon, men den er selvfølgelig sundest helt uden
14 år11. oktober 2010 kl. 07:43
TinaR (slettet)
Min broccolisalat:
ca. 2 dl græsk yoghurt 2%
1 broccoli i små buketter
1 ps. pinjekerner - ristede
lidt ristet bacon i små tern - husk at suge fedt ud af det!
2 røde æbler i små tern - med skræl
Tranebær efter smag og behag
lidt sød fransk sennep
lidt citron
salt og peber
Amme namme nam
ca. 2 dl græsk yoghurt 2%
1 broccoli i små buketter
1 ps. pinjekerner - ristede
lidt ristet bacon i små tern - husk at suge fedt ud af det!
2 røde æbler i små tern - med skræl
Tranebær efter smag og behag
lidt sød fransk sennep
lidt citron
salt og peber
Amme namme nam
14 år11. oktober 2010 kl. 08:38
TinaR (slettet)
Hov, glemte lige et rødløg i små stykker ;o)
14 år11. oktober 2010 kl. 08:39
Vil I være med på en idé om inspiration i kosttråden?
Jeg bliver altid så åndsvagt idéfattig og ender med de samme retter og sammesætninger.
Der kan oprettes flere tråde, blot med andre hovedingredienser/ynglingsingredienser fra hver enkelt, som man godt kunne tænke sig inspiration til, fx kylling, rejer, supper eller kikærter eller chokolade...?? :)
Men okay, jeg starter med den sunde broccoli:
Broccolisuppe - laver det tit egentlig bare fra fri fantasi og efter køleskabets ekko. Løg, broccoli, evt. lidt hvidløg, vand, grønsagsboullion, lidt mælk hvis jeg har - koges og blendes. Smider nogle gange rejer i eller skinketern. Det var mit bud - hvad er jeres foretrukne brug af broccoli?