Er bare nødt til at dele min begejstgring over at have opdaget lakridste!
Læste i dette forum at mange bruger lakridste som en hjælp mod sukkertrangen. Jeg er en stor tedrikker, og tænkte, at det da ikke kunne være meget andreledes, end at prøve at slukke sukkertrangen ved at drikke noget frugtte. Men der tog jeg fejl. Opdagede at pickwick's lakridste var på tilbud ti en 10'er, så tænkte, at te kan man jo aldrig få for meget af. Det var en virkelig god beslutning! Det er næsten som at sidde og gumle på den pose lakrids, som i mange år desværre har været en fast del af min daglige læserutine(jeg er studerende). Hvis er er andre lakridsnarkomaner derude som mig, der bare sukker efter et spejderhagl - køb lakridste!
14 år7. oktober 2010 kl. 12:11
bruger slettet
#2 af bruger slettet
re: Lakridste
Hej Facius.
Elsker også lakridste! Bor du i nærheden af Århus, så prøv at gå ind i Hans og Grethe og køb Frisørens te - det er en blanding af lakrids og pebermynte og smager fantastisk!!!
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
Læste i dette forum at mange bruger lakridste som en hjælp mod sukkertrangen. Jeg er en stor tedrikker, og tænkte, at det da ikke kunne være meget andreledes, end at prøve at slukke sukkertrangen ved at drikke noget frugtte. Men der tog jeg fejl. Opdagede at pickwick's lakridste var på tilbud ti en 10'er, så tænkte, at te kan man jo aldrig få for meget af. Det var en virkelig god beslutning! Det er næsten som at sidde og gumle på den pose lakrids, som i mange år desværre har været en fast del af min daglige læserutine(jeg er studerende).
Hvis er er andre lakridsnarkomaner derude som mig, der bare sukker efter et spejderhagl - køb lakridste!