Kostplan?

Du læser en tråd i debat > kost

Kostplan?
Hej alle.
har i en længere periode lidt af spiseforstyrrelse, og gør til dels stadig. Det går op og ned. I hverdagen spiser jeg omkring 1000kalorier, og har gjort siden januar +/- . Jeg ved at det er for lidt, og ved at mit humør svinger meget efter det jeg spiser osv. Jeg vil rigtigt gerne have lidt hjælp til hvad jeg evt kunne spise på en dag? (for at holde vægten) . er meget træt, frustreret og ved nok også godt at jeg ikke spiser korrekt. Nogle forslag?
har ingen krav om det skal fisk, kød eller grøntsager. er på ingen måder kræsen.
vejer omkring 46, er pige, 164 høj og er 16 år.
- må gerne indeholde både sunde og usunde måltider + hvor mange kalorier der er i hvert måltid :'). skal bare bruge det til at begynde en bedre livsstil for sind og krop.´Stille og roligt fremad!
14 år19. september 2010 kl. 01:47
re: Kostplan?
Jeg har en rigtig god én, jeg har selv haft anoreksi og er blevet rask. Jeg har én min diætist har lavet til mig samt en jeg selv fandt på nettet: spiseforstyrrelser.net

Den er godt nok på en hel del kalorier, men man kan selvfølgelig skære fra og ændre lidt i den selv. Fx undlader jeg juicen/mælken, smør og fedt til stegning mm. Men synes at den er god som udgangspunkt..

14 år19. september 2010 kl. 11:25
re: Kostplan?
Kostplanen står nede i bunden af linket, der står et link til der hedder 'forslag til kostplan' :-)
14 år19. september 2010 kl. 11:26

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });