Herballife erfaringer søges

Du læser en tråd i debat > kost

Herballife erfaringer søges
Hejsa
Jeg er lige startet som prøveperson for Herbal life. Er der nogen af jer der har prøvet dette produkt og hvordan er erfaringerne derude.
14 år13. september 2010 kl. 10:59
re: Herballife erfaringer søges
Jeg har prøvet det for nogle år siden.

Den første månedstid virkede det godt nok og jeg tabte mig, men derefter skete der ikke rigtig andet end at jeg blev dødtræt af at drikke pulverdrik.

Desuden husker jeg det som været ret dyrt.

Men held og lykke til dig.
14 år13. september 2010 kl. 13:06
re: Herballife erfaringer søges
Har også prøvet det for nogle år siden og husker det også mest af alt som værende alt for dyrt og kedeligt...men som supplement til en alm varietet kost synes jeg det er fint og herbalife skulle efter sigende være af rigtig god kvalitet hvad angår proteinsupleringspulver...
14 år1. oktober 2010 kl. 03:42

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });