#1 af bruger slettet
Nupo
Du læser en tråd i debat > kostbruger slettet
Nupo
Min ide var egentlig at give mit vægttab et spark med NUPO, men føj!!! Jeg har lige drukket mit eneste brev med NUPO i hele mit liv. Det smagte bare så grimt og det sidste kom op igen. Føj. Jeg tror jeg holder mig til normal kost og glemmer alt om dette afskyelige pulver.
14 år31. august 2010 kl. 07:24
Linda Skovgaard
re: Nupo
Hej Giota,
Jeg må give dig ret i at Nupo ikke smager særlig fantastisk ;)
Men jeg synes at deres supper smager en del bedre end deres shakes - især den med spicy thai - den er lidt stærk, så man ikke kan smage den der klamme eftersmag :)
Bare et lille forslag :)
Jeg må give dig ret i at Nupo ikke smager særlig fantastisk ;)
Men jeg synes at deres supper smager en del bedre end deres shakes - især den med spicy thai - den er lidt stærk, så man ikke kan smage den der klamme eftersmag :)
Bare et lille forslag :)
14 år31. august 2010 kl. 08:47
lotty
Hvordan har du lavet nupoen??
Det er bedst at lave den ihvertfald 30 min før man skal have den, så bliver den lidt tykkere og melsmagen forsvinden.
Så skal den selvfølgelig også laves med iskoldt vand(ikke bare fra hanen).
Jeg har tit lavet den dagen før, når jeg skulle have den om morgen.
Jeg brugte den med Cafe latte og så kom jeg lige lidt ekstra instant kaffe i, så blev den endnu bedre. Hvis jeg lavede de nye Mango/vanilie, så kom jeg ekstra vaniliepulver i.
Men den med Jordbær og Kakao kan jeg slet ikke klare..føj.
Men kan også anbefalde nupos bare, den med karamel smager nam nam og så føler man at man får lidt af det "forbudte".
Ved ikke om du vil bruge mine råd, men hvis du tør så er det altså bedre:)
Held og lykke med det hele
Lotte
Det er bedst at lave den ihvertfald 30 min før man skal have den, så bliver den lidt tykkere og melsmagen forsvinden.
Så skal den selvfølgelig også laves med iskoldt vand(ikke bare fra hanen).
Jeg har tit lavet den dagen før, når jeg skulle have den om morgen.
Jeg brugte den med Cafe latte og så kom jeg lige lidt ekstra instant kaffe i, så blev den endnu bedre. Hvis jeg lavede de nye Mango/vanilie, så kom jeg ekstra vaniliepulver i.
Men den med Jordbær og Kakao kan jeg slet ikke klare..føj.
Men kan også anbefalde nupos bare, den med karamel smager nam nam og så føler man at man får lidt af det "forbudte".
Ved ikke om du vil bruge mine råd, men hvis du tør så er det altså bedre:)
Held og lykke med det hele
Lotte
14 år31. august 2010 kl. 08:49
Gaiajo
Jeg prøvede nupo spicy suppen - fy føj den var ikke god - det hele endte i vasken :s
Nupo barene: karamel, chokolade og kokos er rigtig gode :D
Nupo barene: karamel, chokolade og kokos er rigtig gode :D
14 år31. august 2010 kl. 14:27
bruger slettet
Jeg lavede den med kakao og den smagte afskyeligt. Helt ærligt så har jeg bare ikke lyst til at forsøge mig mere med nupo efter igår.
14 år1. september 2010 kl. 09:21
Gaiajo
Det forstår jeg godt - hvis du finder modet til det dog så vil jeg gerne anbefale dig een af nupo barerne - (bare ikke hasselnød - føj) - de er mums. Den med kokos smager næsten som en bounty :D
14 år2. september 2010 kl. 12:51
puttetøz (slettet)
prøv at kig på bodylab de har noget der hedder whey 80 man kan meget billigt bestille prøver
bodylab.dk jeg blander det i vanille yoghurt min søs i mælk det smager meget bedre og kan godt bruges i sammenhæng med alm sund mad jeg har tabt 8,5 kg nu.
bodylab.dk jeg blander det i vanille yoghurt min søs i mælk det smager meget bedre og kan godt bruges i sammenhæng med alm sund mad jeg har tabt 8,5 kg nu.
14 år2. september 2010 kl. 14:10
bruger slettet
hej giota.
Nupo har en pakke som hedder prøvepakken og der kan du få smagt alle de forskellige produkter de har og evt finde en som du kan lide. Jeg selv kan godt lide cacao smagen, men kan ik udstå jordbær. Men de er vi så forskellige. Jeg er selv på nupo vognen lige pt og de næste 7 uger. Handler bare om vilje og at finde den smag du kan lide
Nupo har en pakke som hedder prøvepakken og der kan du få smagt alle de forskellige produkter de har og evt finde en som du kan lide. Jeg selv kan godt lide cacao smagen, men kan ik udstå jordbær. Men de er vi så forskellige. Jeg er selv på nupo vognen lige pt og de næste 7 uger. Handler bare om vilje og at finde den smag du kan lide
14 år26. september 2010 kl. 12:48