Cider (kalorie-fattig)

Du læser en tråd i debat > kost

Cider (kalorie-fattig)
Jeg vil lige dele min nye opdagelse med jer, der også synes det er ærgerligt at somersby og lign. er proppet med sukker, og derfor fyldt med kalorier..
Karlens Cider fra Lidl (æble eller pære), de er både billige og 1 dåse (33cl) indeholder kun 93 kcal. En somersby indeholder til sammenligning 210 kcal!
Alkoholprocenten er den samme. Selvfølgelig kan man smage at der er kunstige sødestoffer i, men det er til at klare synes jeg...
14 år28. august 2010 kl. 17:19
re: Cider (kalorie-fattig)
Ej, det er da et super godt råd.
Tror jeg skal have købt sådan nogle ind - for kan godt blive lidt træt af vodka + sprite zero i længden :)
14 år28. august 2010 kl. 17:30

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });