Salt og krydderier generelt

Du læser en tråd i debat > kost

Salt og krydderier generelt
Hej jeg er helt ny herinde. Og ville gerne vide om det er alle krydderier jeg kan bruge "gratis" eller om de skal registreres? Og hvordan med salt. Jeg spiser generelt ikke ret meget salt, men syntes der er nogle steder jeg ikke kan undvære det. Hvad er jeres mening/råd om dette? :o)
14 år21. august 2010 kl. 17:33
re: Salt og krydderier generelt
Man skal heller ikke gøre livet alt for surt for sig selv med at tælle ALTING korekt. Det kører man bare surt i, jeg personligt lader mig få én ting om dagen uden at lægge det til mine kcal. F.eks. ketchup, dressing osv. sådan nogle små ting (med måde) gør at man føler sig lidt forkælet og at det ikke er så surt at være på kur.
14 år21. august 2010 kl. 23:25
De giver vitaminer og olier, men i supersmå mængder. Jeg gider ikke taste dem ind, og kan i øvrigt kun finde persille.
14 år22. august 2010 kl. 23:25
den her side er rigtig god i forhold til indhold af vitaminer og mineraler udover alm næringsindhold.

fddb.info
14 år23. august 2010 kl. 08:45
Ok mange tak for jeres svar :)
14 år23. august 2010 kl. 14:05

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });