How to be slim

Du læser en tråd i debat > kost

How to be slim
Her er en rigtig god dokumentar om myter omkring kost og vægttab. Der er sågar en dansk detalje i de følgende små afsnit! Det er rigtig interessant og brugbart, især det med mejeri'et? :')
youtube.com
14 år13. august 2010 kl. 13:51
re: How to be slim
Ih altså, det var da meningen at jeg skulle lige på hovedet i seng, men jeg skulle jo lige se linket;)
Og det er altså ret interessant! Det er jo en rigtig god dokumentar, med nogle gode brugbare råd og nogle afslørende sandheder. Mange kender nok godt til nogle af myterne og sandhederne, men især det om mælk giver da stof til eftertanke. Absolut anbefalelsesværdig:)
14 år14. august 2010 kl. 00:29
Rigtig interessant - og jeg hæftede mig også netop ved fordelene ved fedtfattige mælkeprodukter og suppe.

Mmm har allerede planlagt at lave en af mine favoritsupper i den kommende uge - nu nærmer vi os jo efteråret = suppetid :0)
14 år14. august 2010 kl. 21:04
Spændende dokumenter :)

Jeg tog den til mig da :)

Tak fordi du postede den :)
14 år16. august 2010 kl. 16:42
Meget spændende og lærerig, jeg forstod den med suppen og godt med calcium via mælkeprodukter, men sad tilbage med spørgsmålet hvornår er det så egentlig godt at drikke. Det så ud til at det ikke var godt før måltid og heller ikke særlig smart under måltid, men er det så imellem måltider, man skal drikke ? Hvordan forstod I andre det ?
14 år16. august 2010 kl. 20:37
Nu er det her ikke lige fra programmet men nogle mennesker tror på man ikke skal drikke men kun få væske via kosten
14 år16. august 2010 kl. 20:43
Til Solveig:
Jeg tror ikke de mente der var noget skadeligt ved at drikke sammen med et måltid, men mæthedsfaktoren ved at drikke er bare ikke så stor.
14 år16. august 2010 kl. 23:00
Drik mest mellem måltiderne.
14 år17. august 2010 kl. 11:43

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });