#1 af bruger slettet
spis maven slank
Du læser en tråd i debat > kostbruger slettet
spis maven slank
Har I nogen erfaringer med den bog ?
14 år28. juli 2010 kl. 15:44
bruger slettet
re: spis maven slank
Nej, har du store fedtdepoter på maven, eller døjer du med oppustet mave?
14 år28. juli 2010 kl. 16:33
bruger slettet
Jeg har en stor mave. Er en blanding af fedt og ingen mavemuskler.
14 år28. juli 2010 kl. 16:42
C0oler (slettet)
Hedder den ikke spis maven flad?
Jeg har kigget på den nogle gange, syns den virker ret interessant, men har ikke lige haft råd til at købe flere bøger pt :) vil også gerne høre fra nogen som har den :) om den er go?
Jeg har kigget på den nogle gange, syns den virker ret interessant, men har ikke lige haft råd til at købe flere bøger pt :) vil også gerne høre fra nogen som har den :) om den er go?
14 år28. juli 2010 kl. 17:37
bruger slettet
Jo det hedder den. Jeg har besluttet mig for at købe den så jeg får den i næste uge. Kunne virkelig godt bruge en mindre mave. Folk tror jeg er gravid og det er jeg bestemt ikke.
14 år28. juli 2010 kl. 17:45
lotteniels (slettet)
Hej,
Ja, jeg har bogen og har læst den. Synes den er rigtig god men mangler stadig modet til at kaste mig ud i den måde at spise på da det på mange måder er så anderledes - og jeg vil ikke tage de kg på jeg nu har tabt mig. Men bogens filosofi omkring mandler har jeg taget til mig og spise ca. 50 gr om dagen. Men kan ikke se den store forskel - endnu.
:-)Lotte
Ja, jeg har bogen og har læst den. Synes den er rigtig god men mangler stadig modet til at kaste mig ud i den måde at spise på da det på mange måder er så anderledes - og jeg vil ikke tage de kg på jeg nu har tabt mig. Men bogens filosofi omkring mandler har jeg taget til mig og spise ca. 50 gr om dagen. Men kan ikke se den store forskel - endnu.
:-)Lotte
14 år28. juli 2010 kl. 20:17
SiriS (slettet)
IForm har også en lækker bog der hedder 'Flad mave nu og altid'. Den indeholder lækre øvelser, lækre opskrifter og ernæringstips, noget viden om mavefedt og sindets betydning, som det er lækkert at have, og et lækkert 12-ugers program. Alt præsenteret i lækkert layout og med lækre billeder af lækre damer. Lækker læsning, lækker bog.
Jeg tror jeg er lidt træt af alt det slankeri... :-)
Jeg kan godt anbefale den bog. Faktisk uden ironi.
Jeg tror jeg er lidt træt af alt det slankeri... :-)
Jeg kan godt anbefale den bog. Faktisk uden ironi.
14 år28. juli 2010 kl. 20:49
bruger slettet
Jeg kan se at du har en målsætning om at tabe ca. 10 kg, og hvorfor ikke starte med at bruge al din energi på dette i stedet for at kaste dig over en bog der sikkert lover mere end den kan holde? Du bør kunne tabe dig ved at følge en helt almindelig kostplan, og så vil resultaterne med tiden kunne ses på din taljeomkreds.
Ps. Du skriver også i din profil at du er stresset. Der er nogen der mener at stress kan medvirke til at fedtet sætter sig i maveregionen, pga. en øget mængde af stresshormonet cortisol. Hvorvidt dette holder vand tør jeg ikke sige, og for det meste er jeg heller ikke tilhænger af at sprede rygter, men generelt tror jeg det er vigtigt at fokusere på helheden for at man kan holde sig til sin kostplan, dvs. undgå stress og få rigeligt søvn. Der er vist ingen tvivl om at man har større hang til søde sager når man er stresset eller ikke er udhvilet.
Håber det kan bruges.
Ps. Du skriver også i din profil at du er stresset. Der er nogen der mener at stress kan medvirke til at fedtet sætter sig i maveregionen, pga. en øget mængde af stresshormonet cortisol. Hvorvidt dette holder vand tør jeg ikke sige, og for det meste er jeg heller ikke tilhænger af at sprede rygter, men generelt tror jeg det er vigtigt at fokusere på helheden for at man kan holde sig til sin kostplan, dvs. undgå stress og få rigeligt søvn. Der er vist ingen tvivl om at man har større hang til søde sager når man er stresset eller ikke er udhvilet.
Håber det kan bruges.
14 år28. juli 2010 kl. 22:43
bruger slettet
Maven har altid været et problem. Før jeg fik børn vejede jeg 42 kg og alligevel fik jeg tit at vide jeg burde tabe mig fordi min mave var tyk. Selv gymnastik o.lign hjalp ikke. Så det er meget realistisk for mig at undersøge eventuelle muligheder for at gøre noget ved lige specifikt maven.
Og hvem siger det ikke virker. Ud fra det jeg har læst på nettet om kost og maveproblemet er der sammenhæng mellem de to.
Og hvem siger det ikke virker. Ud fra det jeg har læst på nettet om kost og maveproblemet er der sammenhæng mellem de to.
14 år28. juli 2010 kl. 23:01
C0oler (slettet)
Der er nogen som har problemer med at fordøje visse madvarer, eller kombinationer af madvarer. der intet har med stress eller overvægt at gøre.
14 år29. juli 2010 kl. 21:59