Nupo hjælp

Du læser en tråd i debat > kost

Nupo hjælp
Hejsa alle sammen.

Jeg vil gerne prøve det nupo, da der er mange der siger det er godt. Og en af de bedste hjælpe midler. Jeg vil prøve det for at sætte gang i mit vægttab.

Jeg vil så følge den hvor man spiser en masse frugt og grønt ved siden af. Men jeg tænkte på om man kunne springe den over som man får til middag, og istedet for spise et stykke kød og grønt?

For er ikke helt for at alle mine kollegaer skal sidde og kigge og sige "ej du lever ikke kun af sådan noget nupo pis".

Og et andet spørgsmål er om man kan lave en smoothies af frugt og så putte pulvert ned i den så det smager lidt bedre hehe. Det vil jeg i hvert fald prøve.
14 år27. juli 2010 kl. 07:29
re: Nupo hjælp
Ja det kan du sagtens - i Nupo pakkerne er der også 3 forskellige måder beskrevet på, hvordan du kan bruge nupo. Men pointen ved nupo er jo at de næsten ingen kalorier indeholder, set iforhold til et måltid.
Jeg bruger selv nupo i smoothies ind i mellem - det mætter super længe! Held og lykke med det
14 år27. juli 2010 kl. 11:21
Det lyder godt. Det vil jeg prøve. Tusind tak for hjælpen :o)
14 år27. juli 2010 kl. 11:23
Det gode ved Nupo skulle være at det faktisk indeholder ret mange vitaminer og mineraler, og derfor i teorien kan erstatte dele af den almindelige kost. Det kan man ikke sige om f.eks. proteinpulver.

Prøv evt. at lave en smoothie af 400ml økologisk skummetmælk med 75 gram blåbær og 100 gram jordbær, og se om den ikke mætter næsten lige så meget. Du kan evt. godt blande Nupo med jordbærsmag i hvis du synes.
14 år28. juli 2010 kl. 16:40
jeg blander nogle gange lidt mælk og jordbær i og godt med is og så blender jeg det længe så bliver det lækkert hvis jeg bare shaker det smager det ikk godt.
14 år29. juli 2010 kl. 10:16

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });