korrekt indtastning af fedtindhold

Du læser en tråd i debat > kost

korrekt indtastning af fedtindhold
hej igen (det her er ved at blive en vane ik?)

Jeg var igang med at indtaste en vare da jeg blev i tvivl om den rigtige fremgangsmåde.

Der står fedt:: 4.9g
heraf mættet fedt: 0.7g
umættet fedt: 2.9g

Skal jeg trække det umættede og mættede fedt fra totalen og taste det ind for sig selv eller kan programmet selv regne den ud?

tak for hjælpen
Sofie
14 år15. juli 2010 kl. 08:37
re: korrekt indtastning af fedtindhold
Du taster bare alle tre oplysninger ind. Den resterende mængde fedt vil så blive angivet som ukendt fedt.
14 år17. juli 2010 kl. 13:38
re: korrekt indtastning af fedtindhold
tak skal du have :)
14 år20. juli 2010 kl. 10:16

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });