Blender der kan knuse is - anbefal en :)

Du læser en tråd i debat > kost

Blender der kan knuse is - anbefal en :)
Som overskriften siger :)

Jeg synes det er en jungle og vil helst gerne undgå fejlkøb - så det vil glæde mig om nogen kan anbefale en god blender, der kan knuse is, så jeg kan lave alle de ting på en blender jeg ikke kan med min nuværende usle blender ;)
14 år6. juni 2010 kl. 21:41
re: Blender der kan knuse is - anbefal en :)
Kitchen aid
14 år6. juni 2010 kl. 22:04
Wilfa bl 1200
14 år6. juni 2010 kl. 22:39
Hej Lilja!

Som gummisko siger, så er wilfa BL1200 altså bare den bedste blender. Jeg har købt min i elgiganten til 899,-, hvilket jeg synes var dyrt, men den kan bare blende alt og er i virkelig god kvalitet :)
14 år7. juni 2010 kl. 14:48
Hej Lilja..

Jeg har en dejlig billig blender fra Føtex til 129... og den kan sagtens klare is og frosne bær... de har den en gang imellem på tilbud til 99.. og har også set den i netto... så ingen grund til at bruge flere 100 kr på den..:)
14 år8. juni 2010 kl. 09:58
Hej Lilja.

Jeg har 2 blendere (og en stavblender for det ik' skal vaere loegn) den ene er af plastic og hoerer til min koekkenmaskine, og den anden er en Phillps med glas"kande". Og den fra phillips er helt klart bedre til smoothies fordi den ganske enkelt er staerkere. Den er maaske ikke helt saa flot som kitchenaid, men den er noget billigere og mindst lige saa god kvalitet.

Jeg vil klart anbefale, at ofre lidt penge paa den, specielt hvis du regner med at bruge den dagligt - og smoothier er ret vanedannene :-)

Mvh Rie
14 år9. juni 2010 kl. 22:04

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });