Jeg skænker det ikke en tanke. Jeg spiser næsten vegansk, så jeg spiser alt for lidt af det umættede fedt fx.
Og for meget kulhydrat, og til tider for lidt fedt i det hele taget hvis jeg ikke har spist noget stegt eller nødder.
Jeg tænker ikke over det med energifordeling, bortset fra det er bedst at spise 1/4 til morgen 2/4 til frokost og 1/4 til aften. Og så selvfølgelig mellemmåltider.. Grunden til mere frokost er fordi du bruger mest energi midt på dagen.
hvis jeg var dig ville jeg lægge mest mærke til Frugt og grønt og så fedtet, hvad slags du får. de andre ting svinger vel en del :)
#2 af DBK (slettet)
Nu er jeg begyndt at komme godt igang med programmet herinde. Og synes det er rigtig fint at det giver en en fornemmelse af i hvad retning man skal rette sin kost og spisevaner til.
Men jeg må indrømme at jeg synes det er SVÆRT at spise efter foreskrifterne - altså hvis man skulle gøre det helt. Enten er der for meget eller for lidt energi i morgenmaden. Den forkerte fordeling på fedtet eller den forkerte fordeling mellem kulhydrater, proteiner osv..
Men måske man netop heller ikke skal tage det for mere end det er ... en retningsviser... ??
Hvad gør i?? Kan i spise så det passer helt og aldeles ind??
Villumsen