#2 af Lone (administrator)
Fejl i kostudregningen - andre der har oplevet det?
Du læser en tråd i debat > kostLone
administrator
administrator
re: har fået samme henvendelse fra andre
Hej Aj82,
Andre har haft samme oplevelse, men efter afklaring, var beregningerne alligevel korrekte.
Prøv at gå ind under Info > mad og sæt flueben i "fold opskrifter ud", så vil du få vist hver vare for sig.
Tæl frugt og grønt sammen på denne liste og sammenlign med det der står på oversigten - det skulle gerne være det samme :-)
De andre gange har dette løst problemet, men måske er det noget andet denne gang. Jeg vil selvfølgelig meget gerne hve besked, hvis nogle varer ikke er skrevet som frugt/grønt.
Vil du vende tilbage med, hvad du finder frem til? :-)
Mvh Lone
Andre har haft samme oplevelse, men efter afklaring, var beregningerne alligevel korrekte.
Prøv at gå ind under Info > mad og sæt flueben i "fold opskrifter ud", så vil du få vist hver vare for sig.
Tæl frugt og grønt sammen på denne liste og sammenlign med det der står på oversigten - det skulle gerne være det samme :-)
De andre gange har dette løst problemet, men måske er det noget andet denne gang. Jeg vil selvfølgelig meget gerne hve besked, hvis nogle varer ikke er skrevet som frugt/grønt.
Vil du vende tilbage med, hvad du finder frem til? :-)
Mvh Lone
14 år12. maj 2010 kl. 21:25
Aj82 (slettet)
Hej Lone
Tak for hjælpen! Det var til stor hjælp at du gav mig den oplysning! Det er ret smart :-)
Og jeg kan oplyse at jeg havde lavet en fejl!
Men så fandt jeg da ud af hvordan jeg kan tjekke det næste gang :-)
Tak igen!
Med venlig hilsen
Anita
Tak for hjælpen! Det var til stor hjælp at du gav mig den oplysning! Det er ret smart :-)
Og jeg kan oplyse at jeg havde lavet en fejl!
Men så fandt jeg da ud af hvordan jeg kan tjekke det næste gang :-)
Tak igen!
Med venlig hilsen
Anita
14 år12. maj 2010 kl. 21:37
M_A (slettet)
Jeg oplevede noget mærkelig igår med min.. Da jeg tastede mit ind midt på dagen, så skrev den, jeg havde spist for 2045, men men.. Det havde jeg bestem ikke, nærmere 800 et eller andet. De 800 et eller andet viste den så under måltider, hvor sammenlagt det gav det. ? Er jeg den eneste, som har prøvet det? Den oplyser to forskellige værdier på oversigten over samme dag.
14 år28. maj 2010 kl. 12:15
SiriS (slettet)
Muligvis har du hakket af at den skal vise resultatet for fx en uge - hvor den så vil vide et dagsgennemsnit i oversigten.
14 år29. maj 2010 kl. 13:43
Enten må der være fejl eller også regner jeg forkert 4 gange! Og det er jo ikke så smart?
Andre der har haft samme oplevelse, og hvad gør man lige ved det?
Hilsner fra Aj82