#2 af Muldebeerg
Slankefil i Excel
Du læser en tråd i debat > kostMuldebeerg
re: Slankefil i Excel
Hej Lomm!
Det lyder da super!
Jeg har lige sendt dig en mail, -men hvis nu du ikke skulle modtage den (jeg har nogen gange lidt mail-problemer), så må du gerne lige sige til....
Kh fra Muldebeerg
Det lyder da super!
Jeg har lige sendt dig en mail, -men hvis nu du ikke skulle modtage den (jeg har nogen gange lidt mail-problemer), så må du gerne lige sige til....
Kh fra Muldebeerg
18 år19. marts 2006 kl. 03:07
lomm (slettet)
re: re: Slankefil i Excel
Hej Muldeberg,
Jeg har ikke modtaget din mail, saa du maa proeve igen, eller evt skriv din mail adresse herinde, saa kan jeg kopiere den.
Mvh Lone
Jeg har ikke modtaget din mail, saa du maa proeve igen, eller evt skriv din mail adresse herinde, saa kan jeg kopiere den.
Mvh Lone
18 år20. marts 2006 kl. 09:27
lomm (slettet)
re: Hej Muldebjerg
Hej igen,
Igaar fik jeg endelig din mail (kun 5 dage undervejs!), men jeg kan ikke se din email adresse - hverken paa mailen eller naar jeg besvarer - feltet er bare tomt.
Jeg vil foreslaa du skriver din mail adresse herinde, saa kan jeg kopiere den.
Jeg har ogsaa skannet nogle opskrifter fra min samling (er for doven til at skrive dem alle igen...) til dig som du bad om.
Mvh Lone
Igaar fik jeg endelig din mail (kun 5 dage undervejs!), men jeg kan ikke se din email adresse - hverken paa mailen eller naar jeg besvarer - feltet er bare tomt.
Jeg vil foreslaa du skriver din mail adresse herinde, saa kan jeg kopiere den.
Jeg har ogsaa skannet nogle opskrifter fra min samling (er for doven til at skrive dem alle igen...) til dig som du bad om.
Mvh Lone
18 år24. marts 2006 kl. 09:08
Muldebeerg
re: re: Hej Muldebjerg
Hej Lomm!
Jeg har mailet til dig fra min arb.adresse, -så nu skulle du gerne få min adresse også...Undskyld bøvlet, men min netudbyder driller mig lidt på min webmail i øjeblikket..hmprf!
Glæder mig til at se og afprøve dine opskrifter og din "slankefil"..
Knus Muldebeerg
Jeg har mailet til dig fra min arb.adresse, -så nu skulle du gerne få min adresse også...Undskyld bøvlet, men min netudbyder driller mig lidt på min webmail i øjeblikket..hmprf!
Glæder mig til at se og afprøve dine opskrifter og din "slankefil"..
Knus Muldebeerg
18 år25. marts 2006 kl. 19:23
bruger slettet
re: Slankefil i Excel
Hej Lomm...
Du må meget gerne sende den fil til mig hvis du stadig har den.. 4 år senere .. :D - ykcor.mbs@gmail.com
tak på forhånd.. :)
Du må meget gerne sende den fil til mig hvis du stadig har den.. 4 år senere .. :D - ykcor.mbs@gmail.com
tak på forhånd.. :)
14 år2. februar 2010 kl. 19:46
Madplanen er delt ind i:
Pastasauce (vi spiser en del pasta da min kaereste er italiener)
Groentsager: her har jeg skrevet alle de variationer vi spiser af de forskellige groentsager
Protein: jeg er ikke den store koedspiser, og har lidt svaert ved at faa sat protein paa skemaet
Ideer: Hvad vi kunne spise den foelgende uge
Fryser: hvad vi har i fryseren (jeg har tendens til at glemme hvad der ligger bagest)
Hver uge: ting vi skal forsoege at spise mindst en gang om ugen
Ugens dage: her kan man skrive madplaner ind for de kommende uger. Samtidig kan man se de forrige uger.
Derudover er der en side med info over vitaminer, en kalorietabel og en side hvor man kan registere sin vaegt og maal.
Der er ikke noget specielt fancy over filen - alle kunne have lavet det samme, men nu har jeg jo gjort det, saa hvis nogen evt kunne vaere interesserede i denne plan, kan I skrive til mig paa: lomm@ofir.dk - saa sender jeg den efter weekenden.
Mvh Lone