Det sker at jeg selv indtaster en vare her på soden, og oftest er jeg ikke i tvivl om hvilken kategori af mad jeg skal vælge. I dag har jeg så tastet et soja-produkt ind (en tofu-blok) og er i tvivl om det er grøntsager, eller en anden kategori der skal vælges? Foreløbig er det tastet ind som grøntsag, men vil lige høre hvordan tofu - og andre bønneprodukter bedst bliver kategoriseret.
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
Det sker at jeg selv indtaster en vare her på soden, og oftest er jeg ikke i tvivl om hvilken kategori af mad jeg skal vælge.
I dag har jeg så tastet et soja-produkt ind (en tofu-blok) og er i tvivl om det er grøntsager, eller en anden kategori der skal vælges?
Foreløbig er det tastet ind som grøntsag, men vil lige høre hvordan tofu - og andre bønneprodukter bedst bliver kategoriseret.
Louise