Vedr. suppekur - nogle der vil dele opskrift??

Du læser en tråd i debat > kost

Vedr. suppekur - nogle der vil dele opskrift??
Nu har jeg kogt en dejlig masse suppe, men glemte jo at veje skidtet inden jeg kogte det, så har ikke rigtig noget jeg kan bruge til indtastning.

Så er der en der vil dele sin opskrift med mig?? Please?? :-)

Vh Karin, der skal leve af suppe de næste 7 dage....
14 år6. april 2010 kl. 19:16
re: Vedr. suppekur - nogle der vil dele opskrift??
Jeg sender dig min, så må du se om det er min eller pinaggigans du har brugt
14 år6. april 2010 kl. 21:36
Det er lige præcis den.....tusind tak :-)
14 år6. april 2010 kl. 22:41
Det var så lidt :-)
14 år7. april 2010 kl. 09:56

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });