Friskpresset juice

Du læser en tråd i debat > kost

Friskpresset juice
Ja, jeg søgte og fandt at andre havde spurgt om det samme uden at få svar, derfor tør jeg godt prøve igen.

Jeg har presset en bunke blodappelsiner.
Hvordan skal jeg taste det ind - som 'appelsin' ?
der er jo ikke al kødet med, og der er jo ingen sukker eller tilsætningsstoffer som der ville være hvis jeg tastede en eller anden juice ind

hvad gør i?
14 år27. marts 2010 kl. 12:25
re: Friskpresset juice
Jeg ville lave en ny opskrift, kalde den appelsnjuice og taste appelsin ind som ingrediens.
14 år27. marts 2010 kl. 13:15
men det er jo så bare det samme som at taste appelsiner ind
14 år27. marts 2010 kl. 14:32
jeg skal måske precisere at det ikke er det at det er en blodappelsin - men det faktum at det er juice, der volder mig problemet
14 år27. marts 2010 kl. 14:33
Sukker og tilsætningsstoffer i JUICE! Nej, så må det ikke hedde juice. Der er ingen ting i, ud over presset frugt.
14 år27. marts 2010 kl. 21:14

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });