#2 af rdrd (slettet)
har følt mig dejlig mæt i dag
Du læser en tråd i debat > kostrdrd (slettet)
re: har følt mig dejlig mæt i dag
Så er jeg færdig med at træne :-) Jeg valgte at klø på og så tilgengæld nøjes med en time. Det blev til 441 kcal på 65 min. Nu er jeg til gengæld hundesulten, så nu vil jeg skynde mig i seng, inden jeg bliver fristet til at spise mere.
14 år24. februar 2010 kl. 21:45
bruger slettet
Hvad træner du med? :-)
Fitness?
Fitness?
14 år24. februar 2010 kl. 22:55
rdrd (slettet)
I går var det mavebøjninger, knæbøjninger og armbøjninger. Og så wii active personal trainer. Det er ret effektivt, for hvis man ikke laver øvelsen rigtigt eller går langt nok ned i knæ, så kommer ens personlige træner efter en :-)
I dag står den på pilates i 90 min. Jeg er instruktør i et idrætscenter 2 gange om ugen.
I dag står den på pilates i 90 min. Jeg er instruktør i et idrætscenter 2 gange om ugen.
14 år25. februar 2010 kl. 10:09
bruger slettet
Det lyder spændende :-)
Jeg har selv overvejet at anskaffe mig en wii, men har hørt både godt og skidt om det.. Får man pulsen op?
Jeg har selv overvejet at anskaffe mig en wii, men har hørt både godt og skidt om det.. Får man pulsen op?
14 år28. februar 2010 kl. 00:15
rdrd (slettet)
Det gør man hvis man går til den. Vi har både wii active personal trainer og wii fit plus og jeg synes man kan mærke det i musklerne ved begge dele, men når jeg bruger wii active personal trainer, så kommer jeg til at svede. Leg strappen man har rundt om benet er nødt til at blive tørret af med en fugtig klud og lagt til tørre bagefter. Der er blot det minus at hvis ens lår er meget tynde ( min 8 årige datters f.eks), så er leg strappen for stor.
14 år28. februar 2010 kl. 00:42
Kirsten P (slettet)
Jeg har også prøvet at være øm i lårene i flere dage efter at have brugt wii fit plus (for meget skihop)
14 år28. februar 2010 kl. 14:00
Jeg har spist nøjagtigt lige mange kalorier til morgen og til frokost, til aften og mellemmåltid har jeg fået et par kalorier færre. I alt har jeg fået 1601 kcal, men der venter mig også et par timers træning i aften.